
SLCK:n Vuosikokous Porissa 27.4.2013 Ilmot r2ree:lle mailiin
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Eipä tartte,toi ennakkoilmoittautuminen koskee tuota vuosikokousta, että osaa hieman varautua noiden tarjottavien suhteen.pemaripoju kirjoitti:mihkä aikaan alkaa ajelut? jos tulee vaan ajeleen niin onko sinnekin pakko ennakkoilmottautua?
Näin olen ymmärtänyt.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Kokoukset kokoustettu,kiitos kaikille osallistumisesta.
Ajomaastot oli hienot kiitos niiden järkkäämisestä paikalliselle jäsenelle.
Kelithän suosi viimesen päälle. Nuotiopaikalla joutui vetämään lähes paitahihasilleen auringon helliessä karaistuneita offareita
Paluumatkalla Puheenjohtaja järjesti team r2ree:lle ja allekirjoittaneelle hieman ylimääräistä kurvailua.
Pidettiin kaffetauko Kiikoisten aakkosbaarilla ja Panu tsekkaili läjän rengaspaineta kertoen sen olevan suhteellisen vikuri ajettavaksi. Tämän jälkeen lähettiin jatkamaan kohti mansekaupunkia.
Hetken matkanteon jälkeen Panu soitteli mulle et voitteko hieman himmailla kun LJ:stä hävis kaikki sähköt,oltiin keretty ajamaan just ja just satakunnan rajan yli pirkanmaan puolelle mut pistettiin bussipysäkille parkkiin.
Noin 5-10 min. odottelun jälkeen Panu soittaa surkeana että tulkaa jelppimään, sähköjä ei löydy edelleenkään.
Yhdistelmä seuraavassa risteyksessä ympäri ja takasin pelastuspartiona ja hieman naureskellen
Kiikoisten ABC:lle palattuamme läjässä paloi valot ja Panu seisoi hieman hämmentyneen oloisena autonsa vieressä,apparin puolen ikkuna auki ja nopee kyssäri. Käykö se
Panu tunnusti heilutelleensa kaikkia johtosarjoja konehuoneessa ja kuin taikaiskusta sähköt palasivat ja kone käynnistyi.
Hetken spekuloituamme sekundäärisillä argumenteilla lähdimme jatkamaan matkaa ja tälläkertaa Panu lähti vetämään letkaa.
Näytti jo hyvältä kun Panua ei näkynyt millään bussipysäkillä apua viittomassa.
Hämeenlinnan rampin jälkeen naureskeltiin , että meidän vastuualue ja korjauspäivystys loppuu tähän.
r2ree:n auto halusi lisää juotavaa ja kurvattiin lahdesmäen ABC:lle tankille.
Meikäläinen huomas tankkauksen aikana kun r2ree:n älypuhelin surrailee keskikonsolissa ja siinä lukee Panu soittaa,noh... ajattelin että mitäs ny taas???
Vastasin ja Panu kertoili että olen tässä yhden rampin päässä ja vikuroinnin syy selvisi. Läjästä on kääntökuulan päällä oleva kynkkä melkein irti,mutterit sormikireydessä
Annoin luurin kuskille ja hetken neuvottelun jälkeen paikallistimme hädänalaisen PJ:n ja lähdimme pelastus turneelle no:2
Siellä Panu seisoskeli lj:n vieressä ilman työkaluja.

Kun auton siivoaa niin kannattaisi muistaa laittaa se työkalupussukka/pakki takaisin autoon

Noh Mönkkärin työkalut esille ja pajotus alkakoon.
Tässä syyllinen.

Enää 3 pinnapulttia jäljellä.
Mönkkärin työkaluissa ei ollutkaan 16mm. avainta ja todettiin et voihan pajero

Mistäs ny työkaluja.
Mitä vanhat silmäni näkevätkään...
PI521 Pirkkalan palolaitokseta kurvaa tapahtumapaikalle, r2ree pysäyttää yksikön ja kyselee minuutiksi kyseistä avainta lainaan.

Autostahan löytyy mitä vaan ja Palomestarin,vähintäänkin, epäilevän katseen alaisena autosta luovutettiin kiintolenkki Puheenjohtajalle lainaan.

Tämän korjausoffensiivin jälkeen tarina sai onnellisen lopun.
Saamiemme tietojan mukaan PJ pääsi onnelliseti takaisin talleille Hämptoniin ilman sen suurempia kommelluksia...
Mitä tästä opimme... Ainakin työkalut tarvis olla mukana mutta hätätapauksessa paras apu on palolaitos

Ajomaastot oli hienot kiitos niiden järkkäämisestä paikalliselle jäsenelle.
Kelithän suosi viimesen päälle. Nuotiopaikalla joutui vetämään lähes paitahihasilleen auringon helliessä karaistuneita offareita

Paluumatkalla Puheenjohtaja järjesti team r2ree:lle ja allekirjoittaneelle hieman ylimääräistä kurvailua.
Pidettiin kaffetauko Kiikoisten aakkosbaarilla ja Panu tsekkaili läjän rengaspaineta kertoen sen olevan suhteellisen vikuri ajettavaksi. Tämän jälkeen lähettiin jatkamaan kohti mansekaupunkia.
Hetken matkanteon jälkeen Panu soitteli mulle et voitteko hieman himmailla kun LJ:stä hävis kaikki sähköt,oltiin keretty ajamaan just ja just satakunnan rajan yli pirkanmaan puolelle mut pistettiin bussipysäkille parkkiin.
Noin 5-10 min. odottelun jälkeen Panu soittaa surkeana että tulkaa jelppimään, sähköjä ei löydy edelleenkään.
Yhdistelmä seuraavassa risteyksessä ympäri ja takasin pelastuspartiona ja hieman naureskellen



Kiikoisten ABC:lle palattuamme läjässä paloi valot ja Panu seisoi hieman hämmentyneen oloisena autonsa vieressä,apparin puolen ikkuna auki ja nopee kyssäri. Käykö se



Panu tunnusti heilutelleensa kaikkia johtosarjoja konehuoneessa ja kuin taikaiskusta sähköt palasivat ja kone käynnistyi.
Hetken spekuloituamme sekundäärisillä argumenteilla lähdimme jatkamaan matkaa ja tälläkertaa Panu lähti vetämään letkaa.
Näytti jo hyvältä kun Panua ei näkynyt millään bussipysäkillä apua viittomassa.
Hämeenlinnan rampin jälkeen naureskeltiin , että meidän vastuualue ja korjauspäivystys loppuu tähän.
r2ree:n auto halusi lisää juotavaa ja kurvattiin lahdesmäen ABC:lle tankille.
Meikäläinen huomas tankkauksen aikana kun r2ree:n älypuhelin surrailee keskikonsolissa ja siinä lukee Panu soittaa,noh... ajattelin että mitäs ny taas???
Vastasin ja Panu kertoili että olen tässä yhden rampin päässä ja vikuroinnin syy selvisi. Läjästä on kääntökuulan päällä oleva kynkkä melkein irti,mutterit sormikireydessä



Annoin luurin kuskille ja hetken neuvottelun jälkeen paikallistimme hädänalaisen PJ:n ja lähdimme pelastus turneelle no:2

Siellä Panu seisoskeli lj:n vieressä ilman työkaluja.

Kun auton siivoaa niin kannattaisi muistaa laittaa se työkalupussukka/pakki takaisin autoon



Noh Mönkkärin työkalut esille ja pajotus alkakoon.
Tässä syyllinen.

Enää 3 pinnapulttia jäljellä.
Mönkkärin työkaluissa ei ollutkaan 16mm. avainta ja todettiin et voihan pajero


Mistäs ny työkaluja.
Mitä vanhat silmäni näkevätkään...
PI521 Pirkkalan palolaitokseta kurvaa tapahtumapaikalle, r2ree pysäyttää yksikön ja kyselee minuutiksi kyseistä avainta lainaan.

Autostahan löytyy mitä vaan ja Palomestarin,vähintäänkin, epäilevän katseen alaisena autosta luovutettiin kiintolenkki Puheenjohtajalle lainaan.

Tämän korjausoffensiivin jälkeen tarina sai onnellisen lopun.
Saamiemme tietojan mukaan PJ pääsi onnelliseti takaisin talleille Hämptoniin ilman sen suurempia kommelluksia...
Mitä tästä opimme... Ainakin työkalut tarvis olla mukana mutta hätätapauksessa paras apu on palolaitos



---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Muotoilemme lauseen uudelleen..IironSika kirjoitti:Isoin ongelmahan tuossa mun mielestä on ollut se, että KUKA ON MENNYT LAITTAMAAN TOYOTAAN 16mm MUTTEREITA?!?!?
Mönkkärin työkalusatsista suurin löytynyt avain oli 16 mm tulppa-avain.
Täytyy antaa kyllä propsit Panulle, kun luottaa Toyotan laatuun sen verta, että lähtee mettään / kalliolle rymyämään ilman työkaluja ja matkaa vielä toistasataa kilometriä sivu.
Ja kyllä me piispat nauroimme itsemme tärviölle Panun kustannuksella.
Kiitos Panulle ja mukana olioille. Oli hieno päivä.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Mun mielestä taas suurin ongelma on se, että kuka on menny laittamaan tohon läjään tollaset PUNAISET KIERREJOUSET?! Luulen että kaikki ongelmat loppuviimeks juontaa siihen.IironSika kirjoitti:Isoin ongelmahan tuossa mun mielestä on ollut se, että KUKA ON MENNYT LAITTAMAAN TOYOTAAN 16mm MUTTEREITA?!?!?
Voi voi, juuri tällainen epäusko Land Cruiser-ajoneuvojen ylivoimaiseen tekniseen luotettavuuteen on saatava kitkettyä jäsenistömme keskuudesta perinpohjin! Aion paneutua erityisesti tähän asiaan alkaneella toimikaudellani (kiitos muuten luottamuksestanne jälleen!)r2ree kirjoitti:Täytyy antaa kyllä propsit Panulle, kun luottaa Toyotan laatuun sen verta, että lähtee mettään / kalliolle rymyämään ilman työkaluja ja matkaa vielä toistasataa kilometriä sivu.
Eniveis, reportaasissa (oli muuten upee


Mutta kivaa oli ja kelit salli. Kiitokset Askolle järjestelyistä (erityismaininta jättiscreenin hienosta LandCruiser-kuvashowsta joka näytti varastavan osittain myös raviohjastajien huomion

Panu
SLCK #30
Tein muutes albumin Galleriaan, joten kuvia tapahtumasta passaa laittaa (ja katsella):
http://www.slck.net/gallery2.php?g2_itemId=33850
Kokouksessa oli porukkaa ihan pöydän alla jo ennen puoltapäivää

http://www.slck.net/gallery2.php?g2_itemId=33850
Kokouksessa oli porukkaa ihan pöydän alla jo ennen puoltapäivää
SLCK #30
Tosiaan, liityin jäseneksi tämän vuoden alkupuoliskolla ja oli hauska nähdä "lajitovereita" kokouksessa.
Luonnollinen lajin elinympäristö jäi näkemättä eli en päässyt ajeluihin kiimakalliolle työkiireistä johtuen, ehkä ensi kerralla.
Luonnollinen lajin elinympäristö jäi näkemättä eli en päässyt ajeluihin kiimakalliolle työkiireistä johtuen, ehkä ensi kerralla.
SLCK #524
BJ40 -75
HJ60 Rynttämylly lavahässäkkä
HJ61 -90
- Hyvin tehty on puoliksi suunniteltu -
BJ40 -75
HJ60 Rynttämylly lavahässäkkä
HJ61 -90
- Hyvin tehty on puoliksi suunniteltu -