Kuva Kuva

m:HJ 60 kori ja runko jne

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

jäsen 57

m:HJ 60 kori ja runko jne

Viesti Kirjoittaja jäsen 57 »

Akselit on paikallaan ja 4 vaihteinen laatikko ilman jakista, koppa on päällä ilman luukkuja ja lokasuojia, etukardaani puuttuu, sisällä penkit, ei papereita, konetta ei ole, tuolle hintaa 500e / tarjous
Seppo Linnama .p.050-5393730,Masku
Tarssan

Viesti Kirjoittaja Tarssan »

Minkälaisessa kunnossa kori on? Onko auton kolarihistoriasta tietoa?
jäsen 57

Viesti Kirjoittaja jäsen 57 »

Tarssan kirjoitti:Minkälaisessa kunnossa kori on? Onko auton kolarihistoriasta tietoa?
Lukasuojia ja luukkuja siis ei ole mutta koristahan kysyitkin, niin mitä minulla noita on ollut käyttöautona ,niin tämä jopa hyvä, olisiko ollut ne takakulmatkin jopa jossain hantissa, se on tietty silleen vaikea kehua mutta kyllä uskaltaisin sanoa , että keskitason yläpuolella ja huom suurin osahan nöistä jo ruostunut kokonaan suomesta pois, ei käsittääkseni kolareita, ostin tämän joskus varaosaautoksi, henkilöpeli ja tehtiin luovari mutta jo kauan sitten joku papereita kyseli, niin olen vaan hukannut mutta jos oikeen ääri tilanne , muistaakseni minulla on jossain kuitti ja siellä sen hepun nimi. Niin ja sellainen havainto tuohon , että on näinkin hyvin pysynyt, niin löysin joskus ruostesuujausta siitä.

Seppo
Seppo Linnama .p.050-5393730,Masku
Vastaa Viestiin