Kuva Kuva

Insa turbot

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

Insa turbot

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onkos kellään kokemuksia Eurotyresin Insa turbo renkaista? Lähinnä se mutiaisen kuviolla oleva kiinnostaisi... Liekö miten meluisia ja entä pito ominaisuudet talven tullessa suloiseen Suomeemme? Halpa hinta houkuttaisi hieman kokeilemaan.. Tähän saakka ajeltu BFG:n All terraineilla ja venäläisillä kitkoilla. :P
Kimble
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimble »

Hojossani on ollut alla Insa Turbo Saharat toukokuusta lähtien. Ajettu kohtuullisen paljon - pääasiassa asfaltilla sattuneesta syystä. Yhden maasturikoulun olen ajanut metikössä, lisäksi jonkin verran hiekkakuopilla ja metsäautoteillä.

Itse olen ollut tyytyväinen - renkaat ovat vihaisesta kuviosta huolimatta mielestäni yllättävän hiljaiset maantieajossa. Tähän mennessä saatu maastokokemuskin on positiivinen. Talvikokemusta ei ole. Odotan kuitenkin että renkaat ovat talvella liukkaat. Umpihangessa uskoisin että kumit toimivat.
Kimble, :shock:
SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jep jep! luulisi sen mutikka kuvioisen renkaan olevan vielä hiljaisempi kuin sen saharan... kai...? Ja kyllähän sitä ihmiset ajelee All terraineilla ja mutikkailla talvet ja kesät läpeensä, joten kaipa niillä voisi tulla toimeen. Olisi ne ainakin jonkin verran edullisemmat hankkia. Ajattelin kokoa 235/85 R16 koska purisi paremmin lumiseen tiehen kuin leveämpi ja toisaalta olisi kuitenkin aika korkea mutta vielä laillinen... mitä mieltä viisaammat???
Vastaa Viestiin