Kuva Kuva

"35 kumit HJ:hin ?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Juno

"35 kumit HJ:hin ?

Viesti Kirjoittaja Juno »

Eipä just tähän löytyny söörtsillä valoa joten.....Jos oletetaan että AKE:sta on lupa laittaa "35 kumit HJ:n alle, niin onko odotettavissa varmoja ongelmia leimalla kokonaiskorkeuden, navan/lokasuojan välin tms. muun korotuksen kanssa ?

Rojektiin olis tarkotus ympätä " 35 kumit, erinomaisen kippurat orkkis jouset (+ lisäkierteet keulassa), ja lievästi pidemmät riiput, mutta ei esim. SOA:a.
# 266

Jj`a tuosta......
yölento

Viesti Kirjoittaja yölento »

Ei ole. Riippuu tietysti siitä katsurista miten maasturivastainen päivä sattuu olemaan...itsellä 35" alla, 3" korinkorotus eikä mittaillu mitään kun oon leimalla käynyt.
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
hj60

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Laita ne korin korotukset ja muut siihen samaan hakemukseen, niin ei tartte erikseen tingata konttorilla.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Jussi

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Mulla leimassa 35" + pitkät riipukkeet + korinkorotus. Kokonaiskorkeudeksi merkittiin 198 koska mun ohjekirjassa alkuperäiseksi merkitty 183 cm ja N1G autoa saa korottaa kaikkiaan 15 cm. Konttori ilmoitti mittaustarkkuudeksi +/- 3 cm ja kyllä ne kaikki tarvittiin :oops:
-MaTTi-

Re: "35 kumit HJ:hin ?

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

rusakko kirjoitti:Jos oletetaan että AKE:sta on lupa laittaa "35 kumit HJ:n alle, niin onko odotettavissa varmoja ongelmia leimalla kokonaiskorkeuden, navan/lokasuojan välin tms. muun korotuksen kanssa ?

Rojektiin olis tarkotus ympätä " 35 kumit, erinomaisen kippurat orkkis jouset (+ lisäkierteet keulassa), ja lievästi pidemmät riiput, mutta ei esim. SOA:a.
Lupapaperissa lähes poikkeuksetta lukee että kokonaiskorkeus ei saa muuttua yli 150 mm. Eli kun renkaat lisää sen 50 mm, 100 mm saat käyttää jousikorotukseen ja korikorotukseen (kumpaakaan ei yli 77 mm).
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Vastaa Viestiin