Tarkoittaako että tuonti maahan olisi mahdollista ja katsastus onnistuu helposti ?

Valvoja: Käyttäjä
No mutta eihän tuo ole kuin vähän enemmän mitä uusi FJC maksaa-MaTTi- kirjoitti: CO2-päästöt vaan vähän kirpasee tuojaa, n. 300 g/km tarkoittaa n. 40%:n autoveroa eli varmaan lähemmäs 20 000€.
No ehkä teilläpäin.PETEBJ75 kirjoitti:No mutta eihän tuo ole kuin vähän enemmän mitä uusi FJC maksaa-MaTTi- kirjoitti: CO2-päästöt vaan vähän kirpasee tuojaa, n. 300 g/km tarkoittaa n. 40%:n autoveroa eli varmaan lähemmäs 20 000€.
Pitäneekö muistikuva paikkansa, kun 2006 lomalla Kaliforniassa ajeltiin, mainostivat paljon tienvarsimainoksissa silloin uutta FJCruiseria ja halvimman version hinnaksi jäi mieleen n. 17000 taaloissa, eli sen ajan kurssilla 12-13 tuhatta euroa?PETEBJ75 kirjoitti:No mutta eihän tuo ole kuin vähän enemmän mitä uusi FJC maksaa-MaTTi- kirjoitti: CO2-päästöt vaan vähän kirpasee tuojaa, n. 300 g/km tarkoittaa n. 40%:n autoveroa eli varmaan lähemmäs 20 000€.
Vähä niinku vaikuttas asia sellaselta O.oSuurSyömäri kirjoitti:Siis onko Matti ostanu FJCruiserin?????
Niin tein.SuurSyömäri kirjoitti:Siis onko Matti ostanu FJCruiserin?????
No tiijä tuota, ikuinen beibifeis vai mikskä ne sanoo.Antsa kirjoitti:Eli Matti on nyt iso poika...
Onnittelut uudelle!-MaTTi- kirjoitti:No nyt on yksi FJ Cruiser enempi tässä maassa, mun laskujen mukaan neljäs ja eka manuaaliaskilla oleva.
Eli Saksasta löyty vm. 2007 FJ Cruiser 6-v. manuaali. Mittarissa 45 tml.
Tnx. Kaasuhomma = ostat laitteet, asennat mitä asennat ja annat jonkun Tukesin hyväksymän pajan asentaa loppuun ja kirjoittaa todistuksen että se on E-säännön 115 mukaisesti asennettu ja siinäpä se. Muutoskatsatus perään.Jul kirjoitti: Onnittelut uudelle!
Miten se kaasuhomma onnistuu? Oisko järkeä yrittää toteuttaa RJ:hin?
Lisätietoa aiheesta: http://www.oragas.fi/Jul kirjoitti:Onnittelut uudelle!-MaTTi- kirjoitti:No nyt on yksi FJ Cruiser enempi tässä maassa, mun laskujen mukaan neljäs ja eka manuaaliaskilla oleva.
Eli Saksasta löyty vm. 2007 FJ Cruiser 6-v. manuaali. Mittarissa 45 tml.
Miten se kaasuhomma onnistuu? Oisko järkeä yrittää toteuttaa RJ:hin?