Totta..aktiivikäytössä semmonen harmaa/valkonen vuodesta 1 tai 2 eikä edelleen näytä pahemmin antautumisen merkkejä edes printeistä..ainakaan sen enempää kuin kantajansakaan
Mä äänestän vihreä ja/tai harmaa, molemmat valkoisin painatuksin (hopea ei noiden värien kanssa oikeen toimine).
Vaikka ei kai tässä mitään äänestystä edes alunperin ollu..mut semmosia varmaan kannattaa tehdä mitä porukka haluaa ostaa..
Mun mielestä T-paita voi ollakki välillä punanen, ku alkaa tuo paitahylly olemaan aika mustavoittonen. Ei siinä mitään, musta ja tumma on jees, mutta vaihtelu virkistää.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Edellisestä T-paitaerästä on vielä jäljellä vihreitä(L ja M) paitoja.Muut värit ovat loppu.
Uusi sadan (100) kappaleen erä paitoja tulee punaisina mustalla painatuksella.(Eniten kyselty väri).
Halukkaille järjestetään myös vihreitä paitoja (muita kuin varastokokoisia)ennakkomaksua vastaan.
Onko halukkaita klubilaisia hoitaman myyntityötä??
PikkuF kirjoitti:Edellisestä T-paitaerästä on vielä jäljellä vihreitä(L ja M) paitoja.Muut värit ovat loppu.
Uusi sadan (100) kappaleen erä paitoja tulee punaisina mustalla painatuksella.(Eniten kyselty väri).
Halukkaille järjestetään myös vihreitä paitoja (muita kuin varastokokoisia)ennakkomaksua vastaan.
Onko halukkaita klubilaisia hoitaman myyntityötä??
Ottaisin 2 vihreätä XL koon (jos reiluja tai xxl jos pieniä) T-paitaa. Mihin voi laittaa rahat?
Ei näköjään polleihin voi luottaa, kun siellä taas punainen ei ole mielenkiintoa herättänyt
täs tullu koko pieni ikä piirrettyä et jos mallia tarvii ni voin yrittää jotai piirrellä...tai ku sais vaa skannattua noit piirrustuksia ni voi valmis kruizeri löytyä