Kuva Kuva

Moottorin pyöritys, 2H

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

PuuMasa
Viestit: 27
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 10:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Moottorin pyöritys, 2H

Viesti Kirjoittaja PuuMasa »

Terve! Meinasin tuossa iltapuhteina tarkastaa venttiilivälykset hojotasta, mutta jäipä tekemättä. Miten/millä ootta pyörittäneet merkit kohalleen, ja sit se yks kiekka kesken operaation? Meinas jo ahistaa, kun kampuran pultti on VIISIkulmainen, eihän siitä saa kii millään. Dampperin yhteydessä näytti olevan myös normaali kuusiokanta, arvioitu koko jotain 50-60 milliä...Oisko kellään tarkempaa kokotietoa?
pyyvama
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 5:47 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pyyvama »

Itte oon pyöritelly laturin hihnapyörältä.
Tarttee vaan olla hihna tarpeeks kireellä.

Matti
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

4-vaihde tai jos on niin 5 ja sitte vaan käsin tuuppii eteenpäin!
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

Ite oon kans pyörittäny laturinhihnapyörästä(paina hihnaa samalla alaspäin niin pysyy kireellä.)
railai at surffi.net
osilpi
Viestit: 466
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 1:09 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja osilpi »

Itse taisin nostaa toisen takarenkaan ilmaan ja pyöritellä
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
PuuMasa
Viestit: 27
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 10:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja PuuMasa »

No niimpä tietysti... :oops: Jätkiltä tuli heti hyviä neuvoja, kiitoksia vastanneille! Tuntuu näiden "valurautavehkeiden" kanssa ajatukset sekoavan niin, ettei maalaisjärki leikkaa. Eiköhän se ny onnistu...
Vastaa Viestiin