HJ 61 suihku/suutin
Valvoja: Käyttäjä
HJ 61 suihku/suutin
onko suihku/suuttimen juuressa joku tiiviste vai mistähän johtuu että sieltä juuresta ruutailee tavaraa, säädin venttiilit niin sen jälkeen alko tulemaan(muutama pakoventtiili kanto) ite omassa viisaudessa ajattelin että nyt löyty toinen vuotava paikka kun sai venttiilit pitämään, ei tule kuin yhden juuresta tavaraa...
HJ 61 suihku/suutin
ei ole tehty mitään semmosta, jos ei sitten ole siinä vaurioitunut kun ottiin turbon putkia kopan päältä pois että pääsin venttiilit säätämään, liekkö kalliita paketteja ne rungot ja löytyyköhän niitä kivuttomasti tarvikkeena ja millä nimellä niitä vois haeskella?
HJ 61 suihku/suutin
messinki rikkahan siellä vuoti, sanovat isot pojat sitä lämpölevyksi
lainataampa aihetta:
Saako 12h-t -moottoriin uusia suutinkärkiä muualta kuin Tojotalta? Olen yrittänyt ettiä, muttei ole sattunut silmiin.
Jos noita saa, niin mistä ja millä tuotenumeroilla?
Suuttimet on yhellä pajalla, jonka mukaan he voivat myös hioa vanhat kärjet ja säätää paineet, jolloin tulee "suht hyvä". Sanoi, että omaan autoon tekisi niin, mutta oli puhetta, että yritettäis silti ettiä tarvikekärjet, jos järkihintaan saisi.
Saako 12h-t -moottoriin uusia suutinkärkiä muualta kuin Tojotalta? Olen yrittänyt ettiä, muttei ole sattunut silmiin.
Jos noita saa, niin mistä ja millä tuotenumeroilla?
Suuttimet on yhellä pajalla, jonka mukaan he voivat myös hioa vanhat kärjet ja säätää paineet, jolloin tulee "suht hyvä". Sanoi, että omaan autoon tekisi niin, mutta oli puhetta, että yritettäis silti ettiä tarvikekärjet, jos järkihintaan saisi.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
Itse itselleni vastaten.
Uusia kärkiä 12H-T saa Suomessa vain Tojotalta hintaan 125e/kpl... säälittävä hinnoittelu! Eivät halua myydä osia.
Vanhoissa suuttimissa oli numeroiden perusteella paikoillaan 2H:n suutinkärjet (eli väärät kärjet, jotka kuitenkin ilmeisesti toimii suht hyvin?), jotka joku on sinne 200tkm sitten laittanut. Nyt sitten diesel-huollon kaveri vaan hioo nuo vanhat ja säätää paineet kohdilleen.
Uusia kärkiä 12H-T saa Suomessa vain Tojotalta hintaan 125e/kpl... säälittävä hinnoittelu! Eivät halua myydä osia.
Vanhoissa suuttimissa oli numeroiden perusteella paikoillaan 2H:n suutinkärjet (eli väärät kärjet, jotka kuitenkin ilmeisesti toimii suht hyvin?), jotka joku on sinne 200tkm sitten laittanut. Nyt sitten diesel-huollon kaveri vaan hioo nuo vanhat ja säätää paineet kohdilleen.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
Sattuuko olemaan puljun nimeä / mistä ovat hankkineet suuttimet? Koska?vm kirjoitti:Omat kärjet ostin ihan tarvipuljusta. Hintaa tuli noin 300 euroa kaikille.
Ja ovat nimenomaan 12H-T koneeseen tarkoitetut.
Tai vielä parempi: tuotenumeroita tai koodeja?
Ei nimittäin TecDoc tunne (ainakaan enää) suutinkärkiä.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
osilpi kirjoitti:Sattuuko olemaan puljun nimeä / mistä ovat hankkineet suuttimet? Koska?vm kirjoitti:Omat kärjet ostin ihan tarvipuljusta. Hintaa tuli noin 300 euroa kaikille.
Ja ovat nimenomaan 12H-T koneeseen tarkoitetut.
Tai vielä parempi: tuotenumeroita tai koodeja?
Ei nimittäin TecDoc tunne (ainakaan enää) suutinkärkiä.
http://www.autotarvikekuukasjarvi.fi/
Tuolta ostin viime syksynä.