Lehtijousi pakat, hehkutus?
Valvoja: Käyttäjä
Lehtijousi pakat, hehkutus?
hj61 vm 87 jousi pakat rupee olemaan vähän väsyneet mistä saan ostettua uudet ja vielä korottavat? entä vaihto missä edullisia pajoja eteläsuomen alueella? sitten vielä hehkuista.... kun aamulla tai työpäivän jälkeen käynnistää auton miksi jännite tippuu hetkeksi n. 10 voltin tietämille ja nousee yhtä äkkiä n. 25-40 sec jälkeen norm 20-26 volttiin? onko kylmän koneen käynnistyksessä ns. elektroninen jälkihehku???
Itse kysyin tarjousta jousipakoista sähköpostilla offroadtarvike.fi ja ipefix.fi, molemmista sain muuten asiallisen vastauksen mutta hinnat oli mielestäni päin persettä, ei ollut minkäänlaista tarjousta tehty, jouset oli vielä kalliimmat kuin yrityksen nettisivuilla on hinnaksi ilmoitettu. Lisäksi samassa jousipaketissa oli 125€ hintaero eri yritysten välillä. Luulis noista jousista nyt jonkinlaisen alennuksen saavan kun hintakin pyörii jo 1000 euron tienoilla, mutta ei lisää hintaa ja se on siinä, yritetään höynäyttää tyhmää asiakasta. Kysyin myös samaan pakettiin muutamia muita osia jotka nostivat koko paketin hinnan yli 1300€ mutta ei edes koko paketista annettu alennuksia.
Eiköhän se hehku ole miksi jännite putoaa. Mulla ainakin hehkun valo palaa vain 2 sek. parin asteen pakkasessa, kun valo sammuu niin sitten volttimittari nousee 24v, tämä siis kun auto ei ole käynnissä.
Eiköhän se hehku ole miksi jännite putoaa. Mulla ainakin hehkun valo palaa vain 2 sek. parin asteen pakkasessa, kun valo sammuu niin sitten volttimittari nousee 24v, tämä siis kun auto ei ole käynnissä.
Niin, taivutus kestäis vuoden kaks ilman lisälehtiä, ja lisälehdillä tulee semmonen kivireki ettei jousta kuten vakio, varsinaisista jousista (OME, Ironman, Dobinsons) puhumattakaan.HemmoBJ40 kirjoitti:Kysyin bj:n vanhojen jousten takomisesta Vuola oy:stä Kaarinasta, he pyysivät 380€ pari jousten taivutuksesta ja kahden lisälehden asetamisesta.
Ite ostin aikanaan OME:n, kyllähän se lompakkoa kirpas mutta on ollu joka suhteessa ehottomasti hintansa arvonen.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.