Kuva Kuva

automaatilukko etuperään?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

automaatilukko etuperään?

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

aiheuttaako edessä joku lock right tai auzzie jotain outoja tilanteita? esim jos talvella ajaa napalukot kiinni ja neliveto vapaalla niin voiko se lukittaa silloin? onko kellää omakohtasia kokemuksia, eikä mitään tyyliin että kaverin kummin kaiman autos oli ja ei pelannu :lol:
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

http://forum.slck.net/moottoriturvat/vi ... php?t=3842

varmasti tuon jo huomasitkin,mutta laitan silti.Tohon hintaan ei taida saada edes automaattilukkoa.
Heikki L
Viestit: 268
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 10:24 pm
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja Heikki L »

toi ompi jo myyty 8) 8)
Onnellinen maastobusseilija......

HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

no liki tollaseen hintaan menee jos hommaa muualta ku isoista offikaupoista! Tonne taakse semifloateriin ei taida saada muuta ku kemppilukon ja se ei ole kyllä sovelias muutaku mettäpeliin! kuinka ku jenkkimiehet kiinittää vetarit jollain muilla paloilla ku c klipseillä niin olisko sellasta sovellettavissa hj akseliin
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Ei pitäs edessä vaikuttaa mitään, jos ei oo etuveto päällä.

Saahan sen aussien/lock right:in semifloateriinki kuulemma kasattua, pitää vaan kasata siellä perän sisällä.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

hj60 kirjoitti:Ei pitäs edessä vaikuttaa mitään, jos ei oo etuveto päällä.

Saahan sen aussien/lock right:in semifloateriinki kuulemma kasattua, pitää vaan kasata siellä perän sisällä.
olisko jollain omakohtaista kokemusta tosta lukon asennuksesta puolikevennettyyn?
Avatar
hakoteilla
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am

Viesti Kirjoittaja hakoteilla »

pemaripoju kirjoitti: olisko jollain omakohtaista kokemusta tosta lukon asennuksesta puolikevennettyyn?
On kokemusta.

Kyseessä on helppo toimenpide. Muuten aivan sama, mihin perään sen kasaa, mutta työskentelyasento on semifloaterissa haastavampi, jos kasaa lukon autossa olevaan akseliin.

C-klipsit joutuu todennäköisesti laittamaan pariin kertaan. Hanki varren päässä oleva magneetti, niin pudonneet klipsit on helppo saalistaa banjon pohjalta.

Hommaa myös joku kaveri auttamaan, jossain vaiheessa ylimääräisestä käsiparista on todennäköisesti hyötyä.

Mutta varsinaisen kasaus ihan samalla lailla kuin fullfloateriinkin ja ei ole teknisti vaikeaa.
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

löysin jjtp sivuilta kuvia että oli ainakin johki bj puolikevennettyyn laittanu lukon! se lukko pitää vissiin olla eri mallia ku täyskevennettyyn...? täytyy varmaan laittaa lukko hankintalistalle!
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

pemaripoju kirjoitti:löysin jjtp sivuilta kuvia että oli ainakin johki bj puolikevennettyyn laittanu lukon! se lukko pitää vissiin olla eri mallia ku täyskevennettyyn...? täytyy varmaan laittaa lukko hankintalistalle!
Eikös se kumminkin käy molempiin?
1987 LJ70
Avatar
hakoteilla
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am

Viesti Kirjoittaja hakoteilla »

Käy se molempiin. Ainakin mulla on Aussie puolikevennetyssä ja lokraitti täyskevenetyssä. Samanlaiset lukot ne on ja kumpikin käy kumpaankin.
Vastaa Viestiin