hj öljymäärät
Valvoja: Käyttäjä
hj öljymäärät
viittiskö joku pistää hj-60 oljyjen täyttö määrät ja luokkavaatimukset?
ostin juuri ensimmäisen hj ja tarttis mennä öljykaupoille?
ostin juuri ensimmäisen hj ja tarttis mennä öljykaupoille?
"Tekniikkalinkkejä" topicista.
Avaa linkki:
http://download.birfield.com/manuals/Ch ... LowRes.pdf
Loppupään sivulta A-26 löytyy.
Avaa linkki:
http://download.birfield.com/manuals/Ch ... LowRes.pdf
Loppupään sivulta A-26 löytyy.
Eli tuolla on ilmeisesti yhteensä 3 tyhjennysproppua (loota, jakoloota ja ulosotto) ja täyttöaukkoja 2 (+ vaihdekeppi)? Eli ulosotto täyttyy samalla kun jakoloota, mut täytyy tyhjentää erikseen? Eikun häh...?TOHJ61 kirjoitti:On jo mukana noissa määrissä, täyttyy samalla kuin jakolaatikkokin.Anonymous kirjoitti:siis 4v laatikkoon 3,5l ja maastovaihteeseen 2,2l entäs voiman ulosoton öljy?
Meneekö se noin? Pitäis vaihdella nuo kun ehtis vaan (muka tärkeämpiäkin remppakohteita).
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
-Case 1840 1999
AUTO ON NOSTURILLA...
Apuva... KIIRUS... Auto on jo nosturilla.
Löytyy 3 kpl tyhjennysproppuja kyllä. Vaihdekeppikin on irti.
MUTTA:
1. missä päävaihdelaatikon tarkistusproppu? jossain päällä vai sivulla?
2. missä jakolaatikon täyttöproppu (tarkistus-)? takakopassa on joku pitkä pultti, joka on HITSATTU paikoilleen... oiskohan se ko pultti?
Tee-se-itse-mies on ollut edellinen omistaja...
Löytyy 3 kpl tyhjennysproppuja kyllä. Vaihdekeppikin on irti.
MUTTA:
1. missä päävaihdelaatikon tarkistusproppu? jossain päällä vai sivulla?
2. missä jakolaatikon täyttöproppu (tarkistus-)? takakopassa on joku pitkä pultti, joka on HITSATTU paikoilleen... oiskohan se ko pultti?
Tee-se-itse-mies on ollut edellinen omistaja...
-Toyota Camry 2.4 2002
-Case 1840 1999
-Case 1840 1999
Vaihdelaatikon vasemmassa kyljessä, jossain siellä pakarin tienoilla. Kyllä sen sieltä tunnistaa. Jakiksessa siinä melko keskellä takaosassa. Mallista en osaa sanoa ku mulla noihin on tee-itte-mies ed.om. hitsaillu nipat ja laittanu letkun väliin.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
No nyt on öljyt vaihdettu. Olikin oikeen paska nakki.
Kaikki pultit ihan jumissa.
Voiman ulosoton tyhjennyspropun kierteet halkesi (yhdellä sivulla murtuma). Sain kuitenkin jotenkin kiinni sen ja vielä sikamassaa kaveriksi... Seuraavan vaihdon yhteydessä hitsattava ja tehtävä uudet kierteet.
Mitäs materiaalia toi voimanulosoton koppa on?
Sopivasti se "pohjapanssari" (ilm alkuperäinen) ei edes suojaa tuota proppua yhtään, koska se tulee "panssarin" alapuolelle... Voi voi.
Tarkistuspropuista jakolootaan oli hitsattu pultti ja päälaatikossa se ei auennut...
Nyt laitoin jakolootaan 3,1L ja päälootaan 3,5L öljyvä, koska Birfieldi näin sanoi.
Kaikki pultit ihan jumissa.
Voiman ulosoton tyhjennyspropun kierteet halkesi (yhdellä sivulla murtuma). Sain kuitenkin jotenkin kiinni sen ja vielä sikamassaa kaveriksi... Seuraavan vaihdon yhteydessä hitsattava ja tehtävä uudet kierteet.
Mitäs materiaalia toi voimanulosoton koppa on?
Sopivasti se "pohjapanssari" (ilm alkuperäinen) ei edes suojaa tuota proppua yhtään, koska se tulee "panssarin" alapuolelle... Voi voi.
Tarkistuspropuista jakolootaan oli hitsattu pultti ja päälaatikossa se ei auennut...
Nyt laitoin jakolootaan 3,1L ja päälootaan 3,5L öljyvä, koska Birfieldi näin sanoi.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Case 1840 1999
-Case 1840 1999
Juu kyllä siihen jotain pitää tehdä. Mikäs toi Itoola oikein on? Ikinä kuullutkaan?hector kirjoitti:Kantsii sen ruohosuojan tilalle hankkia esim. itoolalta kunnon panssari, jos aikoo kunnolla mettässä rymytä.osilpi kirjoitti:Sopivasti se "pohjapanssari" (ilm alkuperäinen) ei edes suojaa tuota proppua yhtään, koska se tulee "panssarin" alapuolelle... Voi voi.
Voishan tuon tietty itekkin yrittää värkätä. Oisko kellään hyviä mallikuvia tahi vaikka piirrustuksia aiheesta? Mitä pitää huomioida?
Monenkohan millin tavaraa sen pitäis olla?
-Toyota Camry 2.4 2002
-Case 1840 1999
-Case 1840 1999
Itoola löytyy tuolta http://forum.slck.net/moottoriturvat/memberlist.php
SLCK # 183