Hdj 80 automaatin vahvistus
Lähetetty: Ti Maalis 15, 2011 9:21 pm
no niin, nyt tänään se sitten antoi periksi kunnon repäisyssä, kakkosen ja kolmosen pakka luisti ja aski kiljui silloin aika rumasti.
Kesällä luisti viimeksi ja kai sitä on sitten muistanut tähän asti "käyttää oikein" kun se ei ole luistellut...
nyt joku farkku kuski yritti kiilata valoista lähdettyä ja tulipa sitten juntattua kaasu pohjaan niin teki tuon, toki tais siinä jokin rengaskin kärsiä pito ongelmista kun asfaltilla pomputti niin pirusti kiihdytyksessä
siksi kai se luisti kun tuli hakkaavaa kuormaa pidon rajoilla oleville pakoille. Kaippa tuossa on nyt sitten liikaa alavääntöjä, kun aski ongelmia alkaa tulemaan...
Mutta netissä surffaillessa törmäsin erääseen aussi pajaan, joka tekee näihin ns. kisa laatikoita jotka on vahvistettu. vakiona pakoissa on 5 levyä ja noissa modatuissa askeissa on 6 levyiset pakat, ainakin nuo 2 ja 3 pakat, jotka mullakin ongelmana.
pitää kysyä tuolta hintoja laatikolle ja hd turbiinille. Ajattelen kans kysyä mersun askeja vahvistaneelta konehuolto siekkiseltä, että mitä maksais tuo pakkojen parantelu. Tuo yhden lisälevyn tuoma momentin kesto vois olla ratkaisu ongelmiin, jos tuo vakio kestää n. 550 nm väännön niin kai tuo vahvistettu kestää ainakin 660nm ellei enemmän.
välitykset ajattelin vaihtaa tiheämpiin kevään aikana, sekin kans helpottaa askin elämää kun alla on nuo 35" kummit.
olisko kenelläkään kiinnostusta tai tarvetta modatulle automaatti askille, tilattas samalla useampi niin hintakin varmaan tippus hieman
http://www.automatictransmission.com.au ... _a442f.asp
http://www.automatictransmission.com.au/extreme.asp
kumpihan aski mulla sitten on , a442f vai a440f , kun tuntuis, että ois tuo a440f kun kerta ei ole sähköjä sen enempää?
ja vuosimalli -91, mutta tuon askisivuston mukaan ois sähkönen...
Kesällä luisti viimeksi ja kai sitä on sitten muistanut tähän asti "käyttää oikein" kun se ei ole luistellut...
nyt joku farkku kuski yritti kiilata valoista lähdettyä ja tulipa sitten juntattua kaasu pohjaan niin teki tuon, toki tais siinä jokin rengaskin kärsiä pito ongelmista kun asfaltilla pomputti niin pirusti kiihdytyksessä

Mutta netissä surffaillessa törmäsin erääseen aussi pajaan, joka tekee näihin ns. kisa laatikoita jotka on vahvistettu. vakiona pakoissa on 5 levyä ja noissa modatuissa askeissa on 6 levyiset pakat, ainakin nuo 2 ja 3 pakat, jotka mullakin ongelmana.
pitää kysyä tuolta hintoja laatikolle ja hd turbiinille. Ajattelen kans kysyä mersun askeja vahvistaneelta konehuolto siekkiseltä, että mitä maksais tuo pakkojen parantelu. Tuo yhden lisälevyn tuoma momentin kesto vois olla ratkaisu ongelmiin, jos tuo vakio kestää n. 550 nm väännön niin kai tuo vahvistettu kestää ainakin 660nm ellei enemmän.
välitykset ajattelin vaihtaa tiheämpiin kevään aikana, sekin kans helpottaa askin elämää kun alla on nuo 35" kummit.
olisko kenelläkään kiinnostusta tai tarvetta modatulle automaatti askille, tilattas samalla useampi niin hintakin varmaan tippus hieman
http://www.automatictransmission.com.au ... _a442f.asp
http://www.automatictransmission.com.au/extreme.asp
kumpihan aski mulla sitten on , a442f vai a440f , kun tuntuis, että ois tuo a440f kun kerta ei ole sähköjä sen enempää?
ja vuosimalli -91, mutta tuon askisivuston mukaan ois sähkönen...