Täs juuri kansi remppaa tekemäs ja oli noi esikammiot aikalailla halki, nokun keinut ja venatkin oli aika huonos kunnos niin irrotin vara koneesta kannen. No siihen oli ilmeisesti juuri tehty kansi remppa ennen nokalta pois ottoa, mutta siinä oli silti vielä pahemmin kammiot halki.
Eli onko nois ollu kuinka tapana lähteä irtopalasia männän päälle ?
B-koneen kansi
Valvoja: Käyttäjä
- werzu
- Viestit: 389
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
- Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
- Viesti:
kansi
Taitaa olla noissa koneissa aina noi etukamiot halki niin myös itselläni jo 10 vuotta.Sanoi ihan merkkkiliikkeeessä et ei sielläkään niit aikoinaan vaihtaneet.Sai silloin uutena mut hinta oli liki 3000mk eli jätin kauppaan.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi