Hodarin suuttimet
Valvoja: Käyttäjä
Hodarin suuttimet
Morjensta taas,tämänkertainen kysymys kuuluu että missä hodarijengi on käyttänyt koneen suuttimet tarkistuksessa/säädössä ja minkä hintainen moinen operaatio on ollut?
omaan ex-hodariin suunnittelin joskus kärkien vaihtoa.. hintaa olis tullu kaikkineen n.1000E, vaihtosuuttimet uusilla kärjillä tais olla jotai 750E
en tiedä et paljon maksais tarkistus ja säätö, nuohan on kaksvaiheiset 


-ei riemulla rajaa kun parhaalla ajaa-
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec
LJ70 3"korotus,37x14.5 Creepyt yms.
WUOKSI OFFROAD
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec
LJ70 3"korotus,37x14.5 Creepyt yms.
WUOKSI OFFROAD
Kertokaaka nyt asiaan vihkiytymättömälle,mitä tarkalleen tarkoittaa kaksivaihesuutin?
eikö noissa ole avautumispainetta säätelevää jousta ynnä prikkoja joilla ko.painetta säädetään?
Vai tuleeko avautumishetken määritys jostain korkeammalta taholta(taivaasta) ja miksi tarvitaan kaksi avautumishetkeä?
Tämä osio on jäänyt allekirjoittaneelta täysin pimiöön.

Paljon on tahkoa kierretty mutta nyt menee hilseen yli
:roll
Kun oman hodarin kone käy kuumana,on kuin yksi pytty ei olisi täysillä pelissä mukana ts.3" pakarin päästä kuuluu suoraan sanottuna paukutus ja kone ontuu hiukkasen,ajettu 277000 ja moinen ihmetyttää,onko vika suuttimissa.
Vuosimalli on -94
eikö noissa ole avautumispainetta säätelevää jousta ynnä prikkoja joilla ko.painetta säädetään?
Vai tuleeko avautumishetken määritys jostain korkeammalta taholta(taivaasta) ja miksi tarvitaan kaksi avautumishetkeä?
Tämä osio on jäänyt allekirjoittaneelta täysin pimiöön.



Paljon on tahkoa kierretty mutta nyt menee hilseen yli


Kun oman hodarin kone käy kuumana,on kuin yksi pytty ei olisi täysillä pelissä mukana ts.3" pakarin päästä kuuluu suoraan sanottuna paukutus ja kone ontuu hiukkasen,ajettu 277000 ja moinen ihmetyttää,onko vika suuttimissa.
Vuosimalli on -94
Suuttimen neula liikkuu ensin kuten normaalissa suuttimessakin jousta vasten ja n.0,1mm liikkeen jälkeen se törmää toiseen jouseen jonka jousivoima summautuu ensimmäisen jousen voimaan. Ensimmäisen jousen esijännitystä säädetään säätölevyllä normaalisti, toinen on kiinteä, eräänlainen patruuna. Tuota liikkeen välystä säädetään toisella säätölevyllä.
Yksinkertaistettuna pienellä neulan liikkeellä pienempi paine ja suuremmalla liikkeellä suurempi paine.
Yksinkertaistettuna pienellä neulan liikkeellä pienempi paine ja suuremmalla liikkeellä suurempi paine.
TP