Sivu 1/1

LJ etuakseli remonttiin

Lähetetty: Su Syys 12, 2010 6:39 pm
Kirjoittaja pt.
Se normaali, eli vaseliinit ja öljyt sekaisin.

Tuosta ei lie haittaa ole ihan heti? Nelikko päällä ei ajella ennen talvea kuin metsässä, jolloin vauhdit pysyy kurissa. Tänään tyhjensin vellit pois ja yhdet öljyt huuhtelin, jonka jälkeen toiset jätin jo sinne.

Tamgear:lla olisi nuo valmiit paketit tiivisteistä, laakereista ja murroksista, jolloin saisi kaiken vaihdettua kerralla.

Murrokset tosiaan tulee tuossa paketissa, mutta ei noilla nyt kait vielä pulassa ole kun ilman etulukkoa kuitenkin mennään 33":lla renkailla?

Tuolla Tamgear:n paketilla saisi ns. nollattua tuon huoltotarpeen ja sitten pääsisi tarpeen tullen vaihtamaan esim. murroksia kestävämpiin, jos noista ongelmaa koituu..

Vai suoraan "laadukkaat" murrokset ja pronssiholkit jne vain irto tavarana?

Lähetetty: Su Syys 12, 2010 7:09 pm
Kirjoittaja Hoosuu
Miksi murrokset vaihtoon, jos ei palasina, huonotkin alkuperäset paremmat, kuin moni uusi tarvike, vaikka myyjä lupailis mitä! Pronssiholkit ja akseliputken tiivisteet vaan vaihtoon.

Lähetetty: Su Syys 12, 2010 8:06 pm
Kirjoittaja tepa78
Juu, ei niitä murroksia kannata vaihtaa jos ei rikki ole, ja se toyota orkkis murros on todella kestävä, beejiissä 38,5 boggeri ja etulukkoakin käytetään ja hyväkuntosilla orkkismurroksilla ei mitään ongelmia. Ja ainoat murros vaihtoehdothan on toyota original tai longfield kaikki muut saa unohtaa jos mettässä meinaa ajella.

Lähetetty: Ma Syys 13, 2010 7:11 am
Kirjoittaja pt.
Ei ole vielä ääntä päästäneet murrokset, joten eiköhän noilla sitten vielä mennä (ja säästetä se muutama satanen..)

Lähetetty: Ma Syys 13, 2010 7:31 am
Kirjoittaja Käyttäjä
pt. kirjoitti:Ei ole vielä ääntä päästäneet murrokset, joten eiköhän noilla sitten vielä mennä (ja säästetä se muutama satanen..)
Kattoo vaan et murroksissa on vassua eikä öljyn ja vassun seosta.

Lähetetty: To Syys 16, 2010 9:31 am
Kirjoittaja pt.
Käyttäjä kirjoitti:
pt. kirjoitti:Ei ole vielä ääntä päästäneet murrokset, joten eiköhän noilla sitten vielä mennä (ja säästetä se muutama satanen..)
Kattoo vaan et murroksissa on vassua eikä öljyn ja vassun seosta.
Luultavastihan tuolla murroksessakin on öljyt ja vaseliinit sekaisin, kun aikamoisena puurona tuli öljyt tuolta etuperän ropustakin pois.

Eli tuo öljykö ei ole parasta mahdollista tuolla murroksessa?

Lähetetty: To Syys 16, 2010 3:35 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
pt. kirjoitti:
Käyttäjä kirjoitti:
pt. kirjoitti:Ei ole vielä ääntä päästäneet murrokset, joten eiköhän noilla sitten vielä mennä (ja säästetä se muutama satanen..)
Kattoo vaan et murroksissa on vassua eikä öljyn ja vassun seosta.
Luultavastihan tuolla murroksessakin on öljyt ja vaseliinit sekaisin, kun aikamoisena puurona tuli öljyt tuolta etuperän ropustakin pois.

Eli tuo öljykö ei ole parasta mahdollista tuolla murroksessa?
Öljy on hieman turhan noileeta tollaseen birffimurrokseen,molyvassua sinne kuuluu.

Lähetetty: To Syys 16, 2010 10:20 pm
Kirjoittaja pt.
Käyttäjä kirjoitti:
pt. kirjoitti:
Käyttäjä kirjoitti: Kattoo vaan et murroksissa on vassua eikä öljyn ja vassun seosta.
Luultavastihan tuolla murroksessakin on öljyt ja vaseliinit sekaisin, kun aikamoisena puurona tuli öljyt tuolta etuperän ropustakin pois.

Eli tuo öljykö ei ole parasta mahdollista tuolla murroksessa?
Öljy on hieman turhan noileeta tollaseen birffimurrokseen,molyvassua sinne kuuluu.
Kuin paljon tuo pyörii nyt mukana, kun kuitenkin vain takavedolla mennään ja napalukot auki?

Sen verran kiva tuolla vehkeellä on ajella myös tiellä (ilman verhoiluita, putki päättyy repsikan alle jne..) että tulee työajot ja aika paljon muitakin, joten ajoa kyllä tulee.. Jos viellä pelastettavissa, niin pitänee laittaa tuota vaan huilille odottelemaan osia (tai enemmänkin aikaa..) ja alkaa ajelemaan noilla normaaliautoilla.

Lähetetty: Pe Syys 17, 2010 6:20 am
Kirjoittaja Käyttäjä
Eipä pyöri takavedolla