Sivu 1/1

alipainetta

Lähetetty: Ti Elo 10, 2010 4:00 pm
Kirjoittaja jpesala
Moi, mistä löytyy 22R moottorin kaasuttimen alipaineletkuhässäkän kaaviokuva
mun moottorin nykyisellä letkutuksella BVSV venttiili ei saa alipainetta mistään?
venttiili ohjaa shoke openeria ja AAPtä. tämän takia tyhjäkäynti ei putoa alle 1200kierrosta mistään ruuvista. 2 amerikan kaaviota olen löytänyt, mutta niistä ei saa mitään tolkkua.
jos jollain on varmasti oikea letkutus RJ-70 autossa, valokuvat hässäkästä auttaisi kovin.
t.jp

Lähetetty: Pe Elo 13, 2010 9:34 pm
Kirjoittaja Tommo__79
tossa omassa yksilössä pitäs olla oikee letkutus ku oli samal omistajal melkei uudesta asti ja toyotalla huollettu edellisen aikaan.. tyhjäkäynti taitaa olla jossai alle tonnin luokkaa ja muutenki tuntuu toimivan hyvin. huomen vois yrittää valosaa aikaa ottaa kuvan siitä :)

Lähetetty: Su Elo 15, 2010 5:50 pm
Kirjoittaja jpesala
Eilen löysin kadonneen VSV-venttiilin ja sen myötä letkutuskin on nyt oikein.
Mitä kummaa on edellisten omistajien päässä liikkunut, kun oli aivan kaikki letkut väärissä paikoissa.
Enään on kateissa VSV-venttiilin sähköohjauksen maadottaja. se ei ole imusarjan etupäässä oleva mötikkä, eikä imusarjan alle menevä johto? onko pakosarjan alla lohkossa jotain lämpötila tunnistimia ?
hämmästelee JP

Lähetetty: Su Elo 15, 2010 6:26 pm
Kirjoittaja timop
Eikös konepellin alapinnassa ole yleensä Emission System letkutuskaaviotarra? Vai eikö noissa ole, tai hävinnyt? Ainaki emännän Corollassa oli.

Lähetetty: Ma Elo 16, 2010 4:24 pm
Kirjoittaja jpesala
Ei ole tarroja konepellissä, paksu äänieriste ainoastaan. Kyllä ne letkut nyt on oikeilla paikoilla, enään on kateissa se VSV-venttiilin maadotus.
t.jp