Sivu 1/1

Kiinnileikkautuminen?

Lähetetty: Ma Heinä 26, 2010 5:51 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
Haittaakohan tollasen jäljen jättäny kiinnileikkautuminen mitään.
Lohkolla ajettu n:1000km.rempan jälkeen.
Noi skraadit ei tunnu kynnellä kokeiltaessa.

Kyseessä nelos sylkkä imusarjan puolelta,skraadien syy koneen keittäminen(ei mulla)http://kayttaja.1g.fi/Kuvat/pytty.jpg

Lähetetty: Ma Heinä 26, 2010 6:40 pm
Kirjoittaja pemaripoju
ei muuta ku hoonia ja uudet männänrenkaat.
ohipuhaltaa vanhat koneet kumminki...

Lähetetty: Ma Heinä 26, 2010 7:36 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
pemaripoju kirjoitti:ei muuta ku hoonia ja uudet männänrenkaat.
ohipuhaltaa vanhat koneet kumminki...
Siis toi on just tehty toi kone!
putket
männät
männänrenkaat
laakerit
pumppu...

Lähetetty: Ma Heinä 26, 2010 8:01 pm
Kirjoittaja pemaripoju
no ainakin tohon yhteen pyttyyn hoonaus ja uudet renkaat.
tollanen vaikuttaa jo öljykalvon pysyvyyteen sylinterin seinämällä...

Lähetetty: Ma Heinä 26, 2010 8:12 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
Noilla mennään,täytyy kattella et puhaltaako pahasti kun saapi kannen paikoilleen...

Lähetetty: Ma Heinä 26, 2010 8:14 pm
Kirjoittaja PETEBJ75
On sillä aika pitkään saanu ilman vesiä ajella... Ei tuota ilman hoonausta ja uusia männänrenkaita kannata kasaan laittaa.

Lähetetty: Ma Heinä 26, 2010 8:22 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
PETEBJ75 kirjoitti:On sillä aika pitkään saanu ilman vesiä ajella... Ei tuota ilman hoonausta ja uusia männänrenkaita kannata kasaan laittaa.
Niinpä,ei jaksa enää kammeta kattilaa nokalta pois kun se just sinne ängettiin :mrgreen: :lol: :lol:

Lähetetty: Ti Heinä 27, 2010 9:15 am
Kirjoittaja pemaripoju
öljypohja pois ja kiertokanki ja mäntä ylös. sitten hoonaus.
itte en ainakaan irrottanu hjsta konetta sitä varten että hoonas ja pisti uudet männänrenkaat. tahtoo männänrenkaat pehmetä jos keittää kunnolla, kuten kuvasta vois päätellä.

Itse tarkastaisin

Lähetetty: To Heinä 29, 2010 10:01 pm
Kirjoittaja bj-40/76
Myös männän, nimittäin tuollainen Hirttäminen voi vaurioittaa jo männänrenkaan uraa.
Itse vaihtaisin männän renkaat. Onhan pytty ja renkaat ollut samaa "paria"
Mikä kone kyseessä?
Olisiko mahdollista että olisi myös öljyn puutetta?
(Oulussa on mulla ollut öljysuihkujen painevettiilivikoja, jotka jättää
ehyen paineventtiilin pytyn ilman öljyä, mutta muualta en ole saanut vahvistusta k.o ongelmasta)