BJ75 muutoskatsastus 9hlön pakuksi tai 1+2 huoltoautoksi
Valvoja: Käyttäjä
BJ75 muutoskatsastus 9hlön pakuksi tai 1+2 huoltoautoksi
BJ75:sia näyttänee muutetun 9hlön pakettiautoiksi, mutta voiko 1+1 huoltoauton saada nykypäivänä muutettua 9:lle ja jos voi niin miten tai miten se on ylipäänsä ennen ollut mahdollista?
Jos edellinen ei onnistu, niin miten 1+1:n saa muutettua 1+2:ksi? Katsuri totesi, että lisäturvavyön kiinnitykset on muuttuneet tarkemmiksi kuin aiemmin, mutta ei osannut sanoa että miten. Elikkä onko näihin jotain normi-ihmisen ymmärrettävää ohjetta, joka tepsii kaikilla katsastuskonttoreilla?
Jos edellinen ei onnistu, niin miten 1+1:n saa muutettua 1+2:ksi? Katsuri totesi, että lisäturvavyön kiinnitykset on muuttuneet tarkemmiksi kuin aiemmin, mutta ei osannut sanoa että miten. Elikkä onko näihin jotain normi-ihmisen ymmärrettävää ohjetta, joka tepsii kaikilla katsastuskonttoreilla?
#428
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 1:37 pm
- Paikkakunta: Järvenpää
Näin minäkin olen luullut asioiden olevan, mutta mitenkä nykyään pitää kiinnittää keskivyö kun ennen riitti läpipultit? Tarvitaanko jotain lujuuslaskelmia?? Katsastusmies kun osasi vaan sanoa, että vaatimukset ovat joku aika sitten koventuneet, muttei tiennyt että miten...Land Cruiser kirjoitti:1+1 paikkasen muuttaminen 1+2 paikkases vaatinee, että mitta 1100mm rattiakselin keskiöstä oikeaan oveen ylittyy... ja tietystin joku vyö pitää olla keskipaikalla hyvin kiinnitetty... käsittääkseni ei olisi muita vaateita, viisaammat kertokoon lisää...
#428
Ei mitenkään, kunnolla vaan kiinni ton ikäseen.Hessu kirjoitti: Näin minäkin olen luullut asioiden olevan, mutta mitenkä nykyään pitää kiinnittää keskivyö kun ennen riitti läpipultit? Tarvitaanko jotain lujuuslaskelmia?? Katsastusmies kun osasi vaan sanoa, että vaatimukset ovat joku aika sitten koventuneet, muttei tiennyt että miten...
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Kiitos Matti! Mites tuollainen 9hlö pakettiauto, saako huoltoautosta sellaisen?-MaTTi- kirjoitti:Ei mitenkään, kunnolla vaan kiinni ton ikäseen.Hessu kirjoitti: Näin minäkin olen luullut asioiden olevan, mutta mitenkä nykyään pitää kiinnittää keskivyö kun ennen riitti läpipultit? Tarvitaanko jotain lujuuslaskelmia?? Katsastusmies kun osasi vaan sanoa, että vaatimukset ovat joku aika sitten koventuneet, muttei tiennyt että miten...
#428
Ei saa. 1.7.1999 asti sai jollakin tyylillä, mutta siitä on jo aikaa. Saat 6 henkilön pakettiauton kylläkin, mutta maksuun menee autovero ja dieselvero pompsahtaa henkilöautotasolle. Eli ei järjen häivääkään siinä.Hessu kirjoitti:Kiitos Matti! Mites tuollainen 9hlö pakettiauto, saako huoltoautosta sellaisen?-MaTTi- kirjoitti:Ei mitenkään, kunnolla vaan kiinni ton ikäseen.Hessu kirjoitti: Näin minäkin olen luullut asioiden olevan, mutta mitenkä nykyään pitää kiinnittää keskivyö kun ennen riitti läpipultit? Tarvitaanko jotain lujuuslaskelmia?? Katsastusmies kun osasi vaan sanoa, että vaatimukset ovat joku aika sitten koventuneet, muttei tiennyt että miten...
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Asia selvä, kiitoksia tiedoista! On se helppoa kysellä sinulta täällä, ,kun paikallisella katsastuskonttorilla nostetaan vaan kädet pystyyn-MaTTi- kirjoitti:Ei saa. 1.7.1999 asti sai jollakin tyylillä, mutta siitä on jo aikaa. Saat 6 henkilön pakettiauton kylläkin, mutta maksuun menee autovero ja dieselvero pompsahtaa henkilöautotasolle. Eli ei järjen häivääkään siinä.Hessu kirjoitti:Kiitos Matti! Mites tuollainen 9hlö pakettiauto, saako huoltoautosta sellaisen?-MaTTi- kirjoitti: Ei mitenkään, kunnolla vaan kiinni ton ikäseen.

#428