Eli tuollainen vm. 89 BJ75 olisi nyt pihassa ja pientä askaretta siinä olisi tiedossa mm.
- Sekä polttoaine- että lämpömittari näyttää n.1/4 liian vähän. Onko tämä joku yleinen ongelma ja millähän ne saisi näyttämään oikein. Välillä kumpikin mittari heittää ittensä tappiin kuten HJ:ssa, mutta sille tuskin voi BJ:ssäkään tehdä mitään?
- Etulehtijouset on aika länässä. Onko HJ61:n jouset sopivat ja onko ne hyvät, kun HJ:n kone taitaa olla kuitenkin jonkun verran painavampi? Toisaalta tossa on kyllä vinssi keulalla. Kannattaisko vaihtaa jousia vai laittaa vaan pari senttiä pitemmät riiput?
- Auto on 1+1 rekisteröity ja aattelin muuttaa sen 1+2:ksi, mutta katsarilla eivät osanneet sanoa miten keskiturvavöiden kiinnitykset pitäisi nykyään tehdä. Säännöt kuulemma muuttuneet ja Mattikin on kuulemma tattiksen konttorilta lomalla vielä 2 viikkoa, joten onkohan Matti täällä foorumilla tai tietäiskö joku muu? IironSialla oli 2+7 paku, mutta tuollaista ei taida huoltoautosta saada millään? Millä tuollaisen on ylipäänsään saanut tehtyä?
- Akselit näyttäis olevan samat kuin 61:ssä, mutta onkohan vaihteistotkin kytkinkoppaa lukuun ottamatta samat?
Kiitoksia vastauksista!
BJ75 tuli hankittua ja heti ois kysymyksiä tietäjille
Valvoja: Käyttäjä
Re: BJ75 tuli hankittua ja heti ois kysymyksiä tietäjille
Ittellä on sama 1/4 vika 75:ssa. En ole kyllä perehtynyt millä sen sais korjattua.Hessu kirjoitti:- Sekä polttoaine- että lämpömittari näyttää n.1/4 liian vähän. Onko tämä joku yleinen ongelma ja millähän ne saisi näyttämään oikein. Välillä kumpikin mittari heittää ittensä tappiin kuten HJ:ssa, mutta sille tuskin voi BJ:ssäkään tehdä mitään?
- Akselit näyttäis olevan samat kuin 61:ssä, mutta onkohan vaihteistotkin kytkinkoppaa lukuun ottamatta samat?
Kiitoksia vastauksista!
Akselit ei oo samat. Samoja osia on navoissa ja muuallakin, mutta BJ:n akselit on vissiin 6cm kapeemmat.
Matti