Elikkäs nyt tietoa mihin nuo letkunlähdöt kuuluisi mennä? Nyt kun syylarikin vaihtuu niin pitänee tehdä noillekkin jotakin, saako tuohon väliin paisuntasäiliön?
Kurkatkaa nyt joku pellin alta niin saa faktaa, kone siis perus 3litranen B.
Helvetin hienosti on ollut tulpattu.. Ihan puutapit sisällä
Alkuperäisenä tossa on umpiperäletkunpätkät elis semmottiset pyöreepäiset nysät.
Mitä noilla on tehty niin ma ei tieta?
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Heh! Vai japanialainen kirsikkapuutappi! No sitten en räplää noita sen enempää, arvelin vaan et pitäs tulpata vaikka asiallisemmin nuo kun joku metsuri on kerran puulla tilkinnyt mutta eipä näy olevan tarvetta.
Toivottavasti vaan tuo tulossa oleva syyläri käy hyvin ja ettei sille mitään ihmevirityksiä tehdä.. Mites sen orggis Bj:n paisuntasäiliön pitäs pelata..? Se kun on syylärin puolessavälin korkeussuunnassa ja siihen menee vain yksi letku alareunaan, min ja max merkitkin löytyy mutta eihän tuolta voi mitään koneeseen päin mennä? Letku vielä menee siihen syylärin korkin putkeen puoleenväliin ja korkki tiivistää molemmin puolin??
B moottorit on alunperin teolisuusmoottoreita ja niissä on vesilähtöjä moniin eri jäähdytys/lämmitystarkoituksiin. Singaporessa löytyi 12H-T koneita kaivinkoneista ja busseista
Bj 40 kirjoitti:Mites sen orggis Bj:n paisuntasäiliön pitäs pelata..? Se kun on syylärin puolessavälin korkeussuunnassa ja siihen menee vain yksi letku alareunaan, min ja max merkitkin löytyy mutta eihän tuolta voi mitään koneeseen päin mennä? Letku vielä menee siihen syylärin korkin putkeen puoleenväliin ja korkki tiivistää molemmin puolin??
Taitaa kerätä vaan turvonneet vedet talteen..??
Minä pistän paremmaksi!
Mun Bertassa on paisari väärinpäin, eli letku menee yläreunaan. Jäähyttäjän korkin reijästä ei tunne nestettä ollenkaan ja jos täyttää piripintaan nii se oksenti ylimääräset vedet jostain ulos.
Ei oo jaksanu sen kummemmin käänellä paisaria yms kun koneenlämmöt on pysyny normina. Mutta itekki paisarin funktiota oon ihmetelly.
HJ60:ssä menee paisarin letku korkkiin. Korkista menee pilli pohjalle, ja syykärin korkiaan on semmonen pikkuläppä kevyellä jousella, että se imee liiat takasin syyläriin alipaineella ku jäähtyy.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
r2ree kirjoitti:Toi B-konehan taitaa olla yhtä legendaarinen kuin chevyn pikkulohko..
Ja kun kerran alkaa keskustelu hieman rönsyilemään sivuraiteille, niin mainiosti voinee mainita muutamia raudanlujan maineen saavuttaneita moottoreita: