HJ - uudempi ratin kuori hölskyy, on väljä
Valvoja: Käyttäjä
HJ - uudempi ratin kuori hölskyy, on väljä
Siis se ratin pehmeä otepinta on väljä ratin runkoon.
Ei kai sen kuulu tuollainen olla?
Onko joku korjannut tilannetta? Riittävän notkeata sikamassaa ruutalla väliin?
Ei kai sen kuulu tuollainen olla?
Onko joku korjannut tilannetta? Riittävän notkeata sikamassaa ruutalla väliin?
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Mulla oli aikoinaan sama ongelma hojossa,sika ei mennyt ruutan läpi joten vedin mattopuukolla alapinnalta auki sen pehmusteen ja sitten sikaa väliin ja kunnolla puristella jotta se leviää siellä sisällä.
Homman tein iltasella ja annoin jämähtää yön yli ja aamulla vähän siistimistä ja vot hyvä tuli,sitten ajelin auto tarvikeliikkeeseen ja ostin aitonahkaisen ratinsuojuksen,ei semmoista reikäistä paskaa vaan kunnolla alapuolelta nauhalla kiristettävän,ei ollut kallis oisko 20 ekee ja ratti irti vaimo illaksi töihin ja samperi tuli parempi kuin oikea aitonahkaratti.
Auto oli mulla vielä 3 vuotta ja ratti oli vielä luopumishetkelläkin kuin uusi.
Homman tein iltasella ja annoin jämähtää yön yli ja aamulla vähän siistimistä ja vot hyvä tuli,sitten ajelin auto tarvikeliikkeeseen ja ostin aitonahkaisen ratinsuojuksen,ei semmoista reikäistä paskaa vaan kunnolla alapuolelta nauhalla kiristettävän,ei ollut kallis oisko 20 ekee ja ratti irti vaimo illaksi töihin ja samperi tuli parempi kuin oikea aitonahkaratti.
Auto oli mulla vielä 3 vuotta ja ratti oli vielä luopumishetkelläkin kuin uusi.

eiköhän se ole ominaisuuspyyvama kirjoitti:>Onko tämä tyyppivika, vai vain paljon ja hikisillä käsillä ajettujen vika?
Mulla on kuusykkösessä sama vika. HJ on vuodelta 89 ja puolimiljoonaa mittarissa.
Matti

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
No jos haluat säilyttää orkkiksena niin osta pikaliimaa,se menee ohuenkin neulan läpi ja pistelet sillä eri puolilta niin varmasti tarttuu.A-P kirjoitti:Muttta jos haluaisi säilyttää originaalina ilman päällysteitä, niin tuo rattikirurgia tuntuu hiukka rankalta toimepiteeltä.
Onko tämä tyyppivika, vai vain paljon ja hikisillä käsillä ajettujen vika?