Kuva Kuva

Löytyi 1.6 millisiä puikkoja mustallekkin raudalle

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Iisiraireri
Viestit: 170
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 8:48 pm
Paikkakunta: Holstitunturi

Löytyi 1.6 millisiä puikkoja mustallekkin raudalle

Viesti Kirjoittaja Iisiraireri »

Konkareille kenties ei mikään uutinen, mutta sattui silmään vasta, kun olin jo luovuttanut. Motonetin hyllyssä oli moisia, vaikka yleensä hitsauspuikot mustalle alkaa 2 mm:stä. Nuo antavat migin ostolle hieman jatkoaikaa, runkoa kasaan parsiessa :)
Iisiraireri
Viestit: 170
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 8:48 pm
Paikkakunta: Holstitunturi

Viesti Kirjoittaja Iisiraireri »

Heh. Ostin millistä peltiä ja kokeilin piruuttaan liittää kaksi palaa toisiinsa tulppahitsillä. Ja kappas, invertterin perässä tuolla sai ihan asiallisen tulpan aikaiseksi. No täytyy kokeilla onnistuuko, kun toinen osapuoli on 23 vuotta vanhaa Tojotan koria. Mitähän se hoojiin pellin vahvuus on alunperin ollut? Niin hontapolitiikasta vielä 17 kpl 3.5 €. Eli ei halpaa, mutta jos jonkun reiän saa paikattua niin tilapäisratkaisuna voi pelastaa päivänpaisteelta väärässä paikassa.
Iisiraireri
Viestit: 170
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 8:48 pm
Paikkakunta: Holstitunturi

Viesti Kirjoittaja Iisiraireri »

Ei auta ohuet puikotkaan. Tuo parempi puolisko armahti minua ja hommasi mulle Migin. Parin illan koesaumojen perusteella on pakko todeta, että Klassikko-auton omistaja tarttee lankakoneen.
Blis
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2008 3:43 pm
Paikkakunta: Temmes

Viesti Kirjoittaja Blis »

Iisiraireri kirjoitti:Ei auta ohuet puikotkaan. Tuo parempi puolisko armahti minua ja hommasi mulle Migin. Parin illan koesaumojen perusteella on pakko todeta, että Klassikko-auton omistaja tarttee lankakoneen.
jos totta puhutaan niin ei migillä viitti turata jos vaan tigi löytyy 8) (hankintalistalla toistaseksi)
HJ61 -87
Vastaa Viestiin