Emännän autoon tuli kansiremppa eteen..
mistähän saisi tiivisteitä halvemmalla ku marmoritiskiltä? onko kellään kokemuksia/vinkkejä kyseiseen operaatioon?
4Runner Kansiremppa
Valvoja: Käyttäjä
4Runner Kansiremppa
-ei riemulla rajaa kun parhaalla ajaa-
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec
LJ70 3"korotus,37x14.5 Creepyt yms.
WUOKSI OFFROAD
WUOKSI OFFROAD
- SuurSyömäri
Tähän vois heittää klassikon. Mikä moottori kyseessä?Hoosuu kirjoitti:Laitappa hakuun Orginal vs. tarvike varaosa. Halvemmalla tuppaa olemaan semmonen ominaisuus, että se tulee loppupeleisä kallimmaksi.
a) 2LT
b) 3VZE
c) 1KZT
Itse kuukkeloin tuon original vs. tarvike. Siellä ei ainakaan vertailua ollut suoritettu kunpi on parempi. Itseäni kiinnostaa myöskin hieman kun tulee ehkä olemaan kansitiivisteiden vaihto edessä 3VZE koneeseen.
Niin ja arvaan itse Tommo_79 vaimon koneen tyypin. Kun kysytään tiivisteitä niin puhutaan monikossa joten kyseessä ehkäpä sitten toi V6 trötö.

.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
oikein arvattu.. 3VZE sieltä löytyy.. kyseiseen kärryyn on tehty kansiremppa toyotalla joskus vuosia sitten, kilometrejä en nyt just muista ku tuo huoltokirja on varmaanki tallin/varaston rojujen seassa mut autolla täl hetkel ajettu 191tkm.. ja osittain ihan oma(emännän) vika ku ei kattonu nesteitä, lisälämppärin putki mehi vähän ja pääsi talvella nesteet liian vähiin niin ilmeisesti silloin meni pahvi(t).. kai se pitää alkaa purkamaan kevään kuluessa kunhan ehtiiSuurSyömäri kirjoitti:Tähän vois heittää klassikon. Mikä moottori kyseessä?Hoosuu kirjoitti:Laitappa hakuun Orginal vs. tarvike varaosa. Halvemmalla tuppaa olemaan semmonen ominaisuus, että se tulee loppupeleisä kallimmaksi.
a) 2LT
b) 3VZE
c) 1KZT
Itse kuukkeloin tuon original vs. tarvike. Siellä ei ainakaan vertailua ollut suoritettu kunpi on parempi. Itseäni kiinnostaa myöskin hieman kun tulee ehkä olemaan kansitiivisteiden vaihto edessä 3VZE koneeseen.
Niin ja arvaan itse Tommo_79 vaimon koneen tyypin. Kun kysytään tiivisteitä niin puhutaan monikossa joten kyseessä ehkäpä sitten toi V6 trötö.

-ei riemulla rajaa kun parhaalla ajaa-
WUOKSI OFFROAD
WUOKSI OFFROAD