pakko kysyä kun ei tiedä.kaverini hj61 mekaaninen vinssi pyörii nyt niin että jos käyttää eteenajon vaihteita sisään kelaukseen, vinssi kelaa vaijerin alakautta sisään ja hankaa puskuriin? eikös sen kuulu pyöriä toisin päin.
pystyykö suuntaa muuttamaan muuten kuin käyttämällä pakki mikä on vähän hölmöä kun ei voi samalla yrittää ajaa autoa eteen.olisiko tähän tietoa.
hj61 vinssin pyörimissuunta
Valvoja: Käyttäjä
Hakuakin voi käyttää jos ei tiedä.
Ulkomuistista pikasesti: Vinssi on eri ikäisestä autosta, kakssuuntanen ulosotto pyörii "ykkösellä" eripäin ku ykssuuntanen, samalla ku ulosotto muuttu niin pyörimissuuntaki vinssissä vaihtu. Jonku näistä vaihtamalla ongelma korjaantuu.
Toiset on rälläköiny vinssin runkoa sen verran ettei vaijeri hierry, ja kelaa väärää kautta. Mun silmään sattuu että ne muutenkin heikoiksi (joillaki) osoittautuneet korvakot rasittuu sillon väärällä tavalla.

Ulkomuistista pikasesti: Vinssi on eri ikäisestä autosta, kakssuuntanen ulosotto pyörii "ykkösellä" eripäin ku ykssuuntanen, samalla ku ulosotto muuttu niin pyörimissuuntaki vinssissä vaihtu. Jonku näistä vaihtamalla ongelma korjaantuu.
Toiset on rälläköiny vinssin runkoa sen verran ettei vaijeri hierry, ja kelaa väärää kautta. Mun silmään sattuu että ne muutenkin heikoiksi (joillaki) osoittautuneet korvakot rasittuu sillon väärällä tavalla.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.