http://forum.slck.net/moottoriturvat/vi ... .php?t=654
Kun en sähköstä mitään ymmärrä niin tavasin haynesin manuaalia ja siinä annetaan ohjeet missä järjestyksessä tuota vikaa aletaan etsimään.
1) tsekataan että hehkut yhdistävään lattaan tulee jännitettä silloin kun virta on päällä
2) tsekataan hehkujen sulakkeet (glow fuse) ja moottorin sulake (engine fuse)
3) sitten tutkitaan "pre-heating timer"in toiminta navoista mittaamalla
ja niin edelleen.
Haynesissa puhutaan useasta mittaamisesta: "continuity", "no voltage", "battery voltage" (millä mittarilla?) . Mittarin kuvassa on ohmi ruudulla ja puhutaan laitteesta nimellä "ohmmeter" ja mitata pitäisi "continuity" eli kai johtavuus.
Minkälainen mittari pitää hommata, jotta saan hehkutuksen kondikseen ennen syyskylmiä? Resistanssimittari? Jännitemittari?

