siis -91 lj70 ja ohjaus tasasen kankee on vaihdettu pumppua käytetty simpukka levällään eikä mitään vaikutusta ohjausakselin ristinivelet on kunnossa on kokeiltu ameriikan temppua pumppuun ohjausiskari on tällähetkellä irti eisilläkään vaikutusta asiaan!!olisko kellään kokemusta vastaavasta viasta vai pitääkö alkaa uusimaan putket ja letkut reuraavaksi???
Imuletku säiliöltä pumpulle vaihtoon, siittä voi olla sisukset irti ja menee luttuun, näyttää siltä että öljy kiertää mutta virtaus ei riitä. Semmosta oli HJ:ssä tulkintana.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
tai sit myös kurkkaat tehostimen öljy säiliöön ja katot onko sihti kuin puhdas,ja off topic jos toi avattaren kuva esittää sun autoo ni ootko kuhmost ostannu sen?näyttäs ihan afn-6xxltä?
pecu kirjoitti:vai sun vanha ratsu osaatkos muuten kertoa mitkä välitykset tossa on?
joo tulihan tost rikottuu molemmat perät aikonaan,mut veikkaan et oli jo saannu kipeää edelises elämäs ku oli toi aura keulas ja hiekotin peräs...ja kylhän siin pitäs olla noi 4:88 välit,ainaski sellaset sinne laitoin!nii toihan oli ennen mua helsinkiläisen kiinteistöhuolto firman käytös aura autona.
nyt olis vaihdettu molemmat säiliölle menevät letkut ja ei se sihti nyt niin älyttömän paskanen ollut mutta puhdistin senkin!!
ei se kyllä vieläkään mikään kevyt ole tuo ohjaus mutta kyllä se vähän parani!!
Joskus muinoin omassa HJ:ssa, oli se ohjausvarren kiristettävä pallonivel niin jumissa, että jäykisti ohjausta.
Lääkkeeksi purku ja uudet vaseliinit sisään.