Toyotien lohkot ei mene niin helposti halki kuin esim foordienonsekone kirjoitti:Nyt on ollut yön yli sisätilanlämmitin konepellin alla ettei mene lohko halki. (saattaahan se jo ollakkin halki. En ole vielä tutkinu.)
3,0TD
Valvoja: Käyttäjä
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Mistäs otat pakkasnestettä keskellä yötä ja varsinki kun ei ole toimivaa autoa. Autotallissa yksi tyhjä purkki.Antsa kirjoitti:No ei tullut mieleen kaataa sinne pakkasnestettä?
Nesteet jäässä ja vajaana ei auton moottorin käyttäminen hyvää tee. Vähiten tulee lisävahinkoja kun pitää moottorin lämmön tasaisena. Nyt soitti aikuiskoulutuskeskuksen mies ja sanoi että heillä on vakuutus näille tapauksille ja hoitavat asian kuntoon. Huomenna (maanantai) aamulla tulee hinausauto hakemaan.
Edit. Hinausauto kävikin jo hakemassa Toyotan lämmittelemään. Maanantaina alkaa tutkimukset.
Toivottavasti on sen verran vesi kiertänyt ettei oo ihan kuivana yläkerta ollut. Meinaan ettei vaan olis antanut alkusysäystä kannen halkeemiselle, mikä saattaa oireilla vasta puolen vuoden päästä. Huonoa tuuria, miten voidaan kone vaihtaa ilman että laitetaan mottiin jäähdytysnesteitä sisään... pelkkää vettäkö ne on kaatanu, joka sitten suli kiehumalla?
Missäs sulla lohkolämmitin oikein on? Kun käsittääkseni varsinaista lohkolämmitintä ei tässä konemallissa voi olla, ainoastaan letkulämmitin kannen ja lohkon väliin asennetussa 19 mm letkussa...
Missäs sulla lohkolämmitin oikein on? Kun käsittääkseni varsinaista lohkolämmitintä ei tässä konemallissa voi olla, ainoastaan letkulämmitin kannen ja lohkon väliin asennetussa 19 mm letkussa...
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Oli niin vähän glykolia että jäätyi. Se vähänen glykoli saatoi sentään jotain pelastaa. Jos kansi menee niin näkyy se minun kilometrimäärillä aikaisemmin. Puoli vuotta on työllä takuu.-MaTTi- kirjoitti:pelkkää vettäkö ne on kaatanu, joka sitten suli kiehumalla?
Tahtoo "kansan suussa" mennä aina lohkolämmittimeksi...-MaTTi- kirjoitti:Missäs sulla lohkolämmitin oikein on?
No kerrankin työtakuu ollut kunnollinen! Uusi kone vain varmuuden vuoksi, tuo ei olisi voinut paremmin mennä.onsekone kirjoitti:Nyt on taas uusi moottori ja hyvin pelittää. Eli korjaamon piikkiin tilattiin uusi moottori Japanpartsilta ja pultattiin paikoilleen. Ei alettu kuulostelemaan puolta vuotta että meniköhän kansi halki.
Vanhaa mottia en ole vielä ehtinyt avaamaan.
Samanlainenko tuli taas tilalle? Onko Granviasta vai mistä tällä kertaa?
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Samanlainen muuten mutta kaasuläpälle ei uudessa mene jäähytys(lämmitys)nestettä. Öljytikku edelleen imusarjan ja kannen välissä. En tiedä mistä autosta peräisin. Hyvin kuitenkin pelaa cruiserin alkuperäisellä eculla. Kummassakin japani-koneessa oli 75c termostaatti. Tosin jälkimmäisessä se oli jumittunu auki. Vaihettiin alkuperäinen 82c termostaatti tilalle.
Tällä kertaa olivat Japanpartsilla muistaneet tilausta tehdessä mainita että öljypohja ei välttämättä sovi cruiseriin.
Tällä kertaa olivat Japanpartsilla muistaneet tilausta tehdessä mainita että öljypohja ei välttämättä sovi cruiseriin.