Sivu 2/2

Lähetetty: La Syys 05, 2009 2:04 pm
Kirjoittaja OPA
vaikka näin

Kuva

aika taiteellinen näkemys=).

Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 9:29 am
Kirjoittaja jhellen
Kiitos hienosta kaavasta!

Mistä on paras vetää nuo piuhat? Siis sulakerasiasta uudet piuhat vai auton takavaloista? Mistä ne alunperin on vedetty? Hitto kun tuota birfield.com sivustoa ei ole enää :(

Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 12:15 pm
Kirjoittaja OPA
lamppujen läheltä haaroittaa johdoista? minulla takajohtosarja tehty itse ja kulkee sisällä niin oli helppo. alkuperäisjohdoilla voisi olla helpoin jarrutehostimen alla olevasta taakse lähtevästä liittimestä tai sen läheltä haaroittaa.?.

Lähetetty: Pe Syys 11, 2009 9:52 pm
Kirjoittaja Jappi
Otat releille (24v releet) syöttöön (napa 30) alentimen +12v linjasta ja ohjaus(85) aina kyseiseltä toiminnalta,eli parkki,jarru tai vilkku oikea/vasen.Maat rungosta(releen 86 ja lampulta runkoon).Releeltä lähtö(87) aina ohjauksen mukaan oikealle lampulle plussaan.

Härpäkkeen ei tarvitse tietää mihin se virtaa syöttää...

Lähetetty: To Loka 22, 2009 12:35 am
Kirjoittaja jhellen
Tässä ono hieno toteutus kuvineen
http://www.gumpydog.com/bus/MC9_WIP/Ele ... verter.htm

Tuollaisen kun viitsisi rakentaa :P