Kuva Kuva Kuva Kuva

BJ-4x:ään vetokoukun sähköt

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

OPA
Viestit: 114
Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 11:41 pm
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja OPA » La Syys 05, 2009 2:04 pm

vaikka näin

Kuva

aika taiteellinen näkemys=).
OPA
Offroad Kainuu Ry/KAMK Ry

Avatar
jhellen
Viestit: 201
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 11:15 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jhellen » Ti Syys 08, 2009 9:29 am

Kiitos hienosta kaavasta!

Mistä on paras vetää nuo piuhat? Siis sulakerasiasta uudet piuhat vai auton takavaloista? Mistä ne alunperin on vedetty? Hitto kun tuota birfield.com sivustoa ei ole enää :(

OPA
Viestit: 114
Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 11:41 pm
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja OPA » Ti Syys 08, 2009 12:15 pm

lamppujen läheltä haaroittaa johdoista? minulla takajohtosarja tehty itse ja kulkee sisällä niin oli helppo. alkuperäisjohdoilla voisi olla helpoin jarrutehostimen alla olevasta taakse lähtevästä liittimestä tai sen läheltä haaroittaa.?.
OPA
Offroad Kainuu Ry/KAMK Ry

Jappi
Viestit: 191
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:40 pm
Paikkakunta: Puolanka

Viesti Kirjoittaja Jappi » Pe Syys 11, 2009 9:52 pm

Otat releille (24v releet) syöttöön (napa 30) alentimen +12v linjasta ja ohjaus(85) aina kyseiseltä toiminnalta,eli parkki,jarru tai vilkku oikea/vasen.Maat rungosta(releen 86 ja lampulta runkoon).Releeltä lähtö(87) aina ohjauksen mukaan oikealle lampulle plussaan.

Härpäkkeen ei tarvitse tietää mihin se virtaa syöttää...

Avatar
jhellen
Viestit: 201
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 11:15 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jhellen » To Loka 22, 2009 12:35 am

Tässä ono hieno toteutus kuvineen
http://www.gumpydog.com/bus/MC9_WIP/Ele ... verter.htm

Tuollaisen kun viitsisi rakentaa :P

Vastaa Viestiin