Jakolaatikon irrotus
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Marras 27, 2006 9:37 am
- Paikkakunta: Suomen Inkerilä
Jakolaatikon irrotus
Eli lähteekö hj61:sen jakis irti paikallaan päälaatikosta järkevästi, vai kantsiiko irrottaa koko roska?
Kyllä se järkevästi lähtee, pitää purkaa, mutta ei ole hankalaa auton allakaan, kun taas koko paketin siirtely voi olla aika työlästä.
Mikä on irroituksen tarkoitus, riippuu paljon siitä. Eli jos etuveto pelaa, mutta rattaille aikoo tehdä jotain, niin ei kannata irrottaa ollenkaan, avata vaan.
Irrotus tapahtuu purkamalla takakuori auki ja akselit pois, jotta pääsee käsiksi kiinnityspultteihin.
Mikä on irroituksen tarkoitus, riippuu paljon siitä. Eli jos etuveto pelaa, mutta rattaille aikoo tehdä jotain, niin ei kannata irrottaa ollenkaan, avata vaan.
Irrotus tapahtuu purkamalla takakuori auki ja akselit pois, jotta pääsee käsiksi kiinnityspultteihin.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Marras 27, 2006 9:37 am
- Paikkakunta: Suomen Inkerilä
Meinasin vaihtaa koko jakolaatikon, kun rattaat on aivan finaalissa, ja varmasti laakeritkin, ku sitä jauhoa on pyöriny siellä...
Jeps, joten irrottelen sen jakiksen siis pelkästään, hyvä, nimittäin oli vastikään mulla toi koko laatikko poijjes ku piti kytkin vaihtaa, oli aikas painavaa kamaa tossa hiekkapihalla tunkin kanssa pulata
Jeps, joten irrottelen sen jakiksen siis pelkästään, hyvä, nimittäin oli vastikään mulla toi koko laatikko poijjes ku piti kytkin vaihtaa, oli aikas painavaa kamaa tossa hiekkapihalla tunkin kanssa pulata
