Kuva Kuva

BJ:n lämpömittari sekoilee

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

jkk

BJ:n lämpömittari sekoilee

Viesti Kirjoittaja jkk »

Talven seissyt ja talvella kun käyttelin niin lämmöt nousi mittarin mukaan normaalisti. nyt on taas ajossa ja lämmöt ei nouse kun ekalle viivalle mittarin mukaan.. joka ei pidä paikkaansa! mikä on anturin ohmi määrä noin 20c asteessa jos alkais tutkii vikaa? termarin menin hätäpäissäni vaihtamaan kun kylmällä koneella ei viitti hapettaa :lol:
slck#205
4x4_88

Viesti Kirjoittaja 4x4_88 »

Anteeksi että lainaan sinun aihetta, mutta minulla ei ole koskaan noussut mittari edes ekaan viivaan asti vaan se jää vähää vaille. Oisko sitten termarissa vikaa?
BJ40 ´75
Hiace 2,4D ´01
jkk

Viesti Kirjoittaja jkk »

4x4_88 kirjoitti:Anteeksi että lainaan sinun aihetta, mutta minulla ei ole koskaan noussut mittari edes ekaan viivaan asti vaan se jää vähää vaille. Oisko sitten termarissa vikaa?
No sulla on sitten talvella ollut kylmää kopissa tai anturissa tai mittarissa tai termarissa vikaa :lol:
minua nyt sinänsä huolettaa toi mittarin sekoaminen kun "yleensä" joutuu seuraamaan mittarista(lämpö) sen kaasupolkimen asennon! tänään vetelin pieniä kumin polttajaisia eikä mittarin mukaan ollut liian kuumaa padalla..lähelle keittämistä kyllä kävi!
slck#205
Vastaa Viestiin