
Hj 60 vapariin lisääpöhnää
Valvoja: Käyttäjä
Hj 60 vapariin lisääpöhnää
Hj ei kule. Perkule. Mistä ruuvataan ja mitä? Olisko kuvaa? Että pääsis kovaa. 

HJ: Arkeen ja juhlaan
Hyvä kanukkien kikka on ajaa parin kuukauden ajan vanhalla II -sarjan lantikalla (2.2r perkinsillä) pari kuukautta. Vapari HJ tuntuu sen jälkeen lähtevän käsistä.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
No ei sillä tarvis lujaa päästä, mutta ees sen verran että voisi vaihtaa 4. vaihteelle. Kun on se viitonenkin. Puhuvat että se viitonen hajoaa kun vetää kärryä, niin voisin vähän vetää sitä" kärryä" Varmaan siitä tulee visioita pumpun ruuvailuun. Vai annetaanko sitä "kärryä" ratsulle. Vois sitte sovitella sen vitosen kun sais niitä vääntöjä. 

HJ: Arkeen ja juhlaan
Re: Hj 60 vapariin lisääpöhnää
Jos sitä syöttöruuvia ruuvais 1/4 kierrosta aukipäin niin auttas tukkosuuteen...? Pumpun päässä,lukitusmutteri auki ensin.valtatie kirjoitti:Hj ei kule. Perkule. Mistä ruuvataan ja mitä? Olisko kuvaa? Että pääsis kovaa.
railai at surffi.net

http://www.slck.net/viewtopic.php?t=302
Tuossa linkki aikasempaan keskusteluun aiheesta. Haulla löytyy paljon asiaa palstalta...
railai at surffi.net
-
- Viestit: 24
- Liittynyt: La Marras 15, 2008 10:09 pm
- Paikkakunta: Keuruu
Sama vika meikäläiselläkin, kerrotko tarkemmin et miten säädit sitä?[/quote]
Ruuvarilla lukitusmutteri löyhälle ja sitten melkein kierros ruuvia auki.(varttirinki kerralaan. niin kauan että savuttaa ja sitten takaisin päin hieman.) Täyskaasu kiihdytyksiä välillä niin huomaa savutuksen. Ilmanputsari uusiksi ja pakovastukset pois. Pellolla hitaalla nelivedolla jaksoi mennä ennen säätöä kakkosella ja jälkeen kolmosella.Autossa 38" rattaat ja märkää lunta 500 mm. Valtatie kiihtyvyyttäkin alkoi löytymään, mutta ei tarvi vielä viitosta.
Ruuvarilla lukitusmutteri löyhälle ja sitten melkein kierros ruuvia auki.(varttirinki kerralaan. niin kauan että savuttaa ja sitten takaisin päin hieman.) Täyskaasu kiihdytyksiä välillä niin huomaa savutuksen. Ilmanputsari uusiksi ja pakovastukset pois. Pellolla hitaalla nelivedolla jaksoi mennä ennen säätöä kakkosella ja jälkeen kolmosella.Autossa 38" rattaat ja märkää lunta 500 mm. Valtatie kiihtyvyyttäkin alkoi löytymään, mutta ei tarvi vielä viitosta.
HJ: Arkeen ja juhlaan
Tekohengitin paikoillaan
Turbo asemissaan. Öljyn paluu pitäis asentaa, mutta mihin olis helpoin ja järkevin? Kaasuläpän alta pitäs myös saada lähtö, mites se olis paras?
Imusarjassa oleva nippa on käännetty, pitääkö muuta ottaa huomioon turbo rojektissa.( asioita mitkä liittyy nimenomaa 2H koneen ahtamiseen.)
Imusarjassa oleva nippa on käännetty, pitääkö muuta ottaa huomioon turbo rojektissa.( asioita mitkä liittyy nimenomaa 2H koneen ahtamiseen.)
HJ: Arkeen ja juhlaan