Kuva Kuva

KDJ 120

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Lentäjä
Viestit: 3
Liittynyt: La Maalis 28, 2009 9:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

KDJ 120

Viesti Kirjoittaja Lentäjä »

Kevyeen offailuun innostuin ja hiukan parantelin tuota meidän kauppakassia. Tokihan tuo on kaukana tosi maasturista, mutta aika hyvin sillä kuitenkin pääsee, vaikka varovasti pitää mennä jotta muoviosat pysyis mukana. Kerran jo hiukan tarkkaavaisuus herpaantui ja puskuriliitokset alkoi rakoilla ranteenvahvuisen puun syleilyssä. Hiljaa ja harkiten kun etenee niin kyllä tuollakin maastossa voi hiukan ajella. Vähän tekis kyllä mieli sellaista oikeaa "aaltopeltiautoa" Kuten sanottua niin reittien kapeus puiden välissä on se suurin este maastoajelussa tuolla pelillä. Paikkoja kun on missä pitäis vauhtiakin olla niin ei tohdi tuolla aina rytyyttää tarpeeksi. Alustan puolesta pärjää melko pitkälle, eli autoa on korotettu jo vähintäinkin lainsallimat mitat, eli koria nostettu 40 mm, jositusta korotettu 70 mm, renkaat nostavat n.50 mm. pohjapanssari on siis noussut maasta n. 12 cm vakioon verrattuna. Renkaina on Cooper Discoverer STT 35 / 12,5 17. 8 tuuman, et 10 aluvanteilla. Renkaat yllättävän hyvät ja hiljaiset myös maantiellä. Kone on toyotalla lastutettu 3,0 D4D 204 hv. Autom.


Onhan se ryhdikkäämpi kuin vakio joka on kuin "lehmä nevassa"
Kuva



Auto ei näytä mitenkään "korotetulta" isompien pyörien johdosta. Alustassa on panssarointi
Kuva


Edestäpäin korotuksen ehkä huomaa parhaiten
Kuva


Muovipuskurin suojaksi on laitettu 4mm rosterilevy joka on tuettu runkoa vasten. "leukasuoja" on risuja ja ojien ylityksiä varten. Muutoin "pärstä" näyttää vakiolta
Kuva


Rekisterilapun saa käännettyä ylös suojaamaan "peltipoliiseilta"
Kuva


Onhan siitä kääntölapusta muutakin hyötyä, eli sitten kun järki maastossa loppuu niin lappu on käännettävä ylös ja sieltä alta paljastuu kaukosäädöllä toimiva vinssi naruineen.
Kuva

Manse Trophyyn ollaan tuolla tulossa, mutta sarja on vielä avoinna. Ei taida tuolla kuitenkaan tohtia safarisarjaan?
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Makea laite :P . Mutta kyllä mua hirvittäis tuollaista viedä maastoon :roll: , kun ei meinaa hodariakaan oikein raaskia vielä, mutta...
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Lentäjä
Viestit: 3
Liittynyt: La Maalis 28, 2009 9:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: KDJ 120

Viesti Kirjoittaja Lentäjä »

Lentäjä kirjoitti:Onhan se ryhdikkäämpi kuin vakio joka on kuin "lehmä nevassa"
Ajoin tänään vakion viereen vai onko tuo se RAV 4 :D
Kuva
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

On se vaan komee. Tuo rosterilippa etupuskurissa tekee säväyksen myös. :wink:

Renkaat kun sais vielä muutoskatsastettua, mutta kun ei pykälät anna myöten. :cry:
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Lentäjä
Viestit: 3
Liittynyt: La Maalis 28, 2009 9:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lentäjä »

-MaTTi- kirjoitti: Renkaat kun sais vielä muutoskatsastettua, mutta kun ei pykälät anna myöten. :cry:
Aivan. Katsastukseen joutuu laittaa pienemmät rinkulat alle.
virtaz
Viestit: 1
Liittynyt: To Elo 27, 2015 8:21 am
Paikkakunta: ILOMANTSI

Re: KDJ 120

Viesti Kirjoittaja virtaz »

Onko tuo vinssi asennettu valmiiseen petiin vai onko peti "made in ittetehty" ?
Minkä kokoluokan vinssi siellä on piilossa?
Vastaa Viestiin