Sivu 1/2

Levityspaloista ja pinnapulteista

Lähetetty: Ke Maalis 18, 2009 8:18 pm
Kirjoittaja Hessu
Tuli hankittua 61:een 8" leveet ET0-vanteet, mutta ottavat tietystikin kiinni raidetangon päähän... Onko aivan tyhmä idea laittaa n. 10mm levityspalat ja pitemmät pinnapultit, että saa sopimaan, vai heitänkö vanteet avantoon?

Mistäköhän saisi eteen tollasia 10mm pitempiä pinnapultteja ostettua?

Lähetetty: Ke Maalis 18, 2009 9:00 pm
Kirjoittaja Gravehill
Mää kyllä myisin tollaset vanteet jollekkin risukeulan omistavalle ja ostasin tilalle 10x15 -44 et:llä.

Lähetetty: Ke Maalis 18, 2009 9:07 pm
Kirjoittaja Blis
Jollapaku kirjoitti:Mää kyllä myisin tollaset vanteet jollekkin risukeulan omistavalle ja ostasin tilalle 10x15 -44 et:llä.
komppaan täysillä, laita semmoset vanteet jotka pyörii ilman levityspaloja....


nimin. raidetangonpään kumi paskana....

Lähetetty: Ke Maalis 18, 2009 9:33 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
HJ60:sen orggis pinnapultit kärsii justjajust 8mm spacerit.
Vanteet vaihtoon olis suositus.

Lähetetty: Ke Maalis 18, 2009 9:42 pm
Kirjoittaja mixu
Mulla on kans 8x15 vanteet, et:stä en tiedä mutta pyörii muuten mutta otti kiinni painoon...Sorvasin sit 6mm meriveden kestävästä alumiinistä palat,kun oli jo vanteet maalattu ja kumit päällä.Ja pultit on alkuperäiset.

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 12:16 pm
Kirjoittaja P. Lanttola
Nuo maksimi-et:t menee 15" vanteilla koko lailla niin että 10" vanteelle -40, 8" vanteelle -15 ja 7" vanteelle -3.

Käytännössä kannattaa olla vähän alle, eli -44, -20 ja -10.

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 6:05 pm
Kirjoittaja HJSam
Jos ostat 10x15 -44 vanteet, niin älä laita eturenkaiden sisäpuolelle vanteen reunaan lyötäviä lyijypainoja. Ottaavat kiinni raidetangon päiden suojakumeihin ja rikkoo ne. Näin ainakin TML:n vanteilla.

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 7:09 pm
Kirjoittaja Blis
HJSam kirjoitti:Jos ostat 10x15 -44 vanteet, niin älä laita eturenkaiden sisäpuolelle vanteen reunaan lyötäviä lyijypainoja. Ottaavat kiinni raidetangon päiden suojakumeihin ja rikkoo ne. Näin ainakin TML:n vanteilla.
sen yleensä huomaa siinä vaiheessa kun ropina kuuluu kun painot lentelee irti kun ajaa :D

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 9:14 pm
Kirjoittaja maaristeilijä
offroad tarvikkeesta saa melko edeullisesti esim. 30mm speisereita joissa on omat pinnapultit.tais olla jotain 55-65e pari,ei pysty sanoon tarkasti kun ei tältä mun koneelta toimi niiden sivut vaikka muualla ilmeisesti toimiikin.

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 9:17 pm
Kirjoittaja maaristeilijä
Blis kirjoitti:
HJSam kirjoitti:Jos ostat 10x15 -44 vanteet, niin älä laita eturenkaiden sisäpuolelle vanteen reunaan lyötäviä lyijypainoja. Ottaavat kiinni raidetangon päiden suojakumeihin ja rikkoo ne. Näin ainakin TML:n vanteilla.
sen yleensä huomaa siinä vaiheessa kun ropina kuuluu kun painot lentelee irti kun ajaa :D
sama ongelma oli myös vaikka vanteet ovat myös -44et ja ostettu amerikka-autokaupasta sata vuotta sitten kun 10" leveitä ei saanu muualta.onneksi nää oli sentään kromattu.mattamusta pukee kromia muuten oivallisesti.

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 11:11 pm
Kirjoittaja hj60
Mun mielipide, kun ei oo mitään lisättävää noihin edellisiin ET-mittoihin:

Älkää laittako mitään painoja vanteisiin, vaan kuulapainoa renkaisiin, toimii eikä varmaan ota mihinkään kiinni.

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 8:52 am
Kirjoittaja julibuli
Käykös tonne rankaisiin kuuliksi vaikka softari aseiden panoskuulat? Jostaki semmonen ajatus on mieleen tullu, että joku olis laittanu? Muistaako joku?

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 9:11 am
Kirjoittaja hj60
Mulla on, joka sarjassa.

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 9:49 am
Kirjoittaja Blis
hj60 kirjoitti:Mun mielipide, kun ei oo mitään lisättävää noihin edellisiin ET-mittoihin:

Älkää laittako mitään painoja vanteisiin, vaan kuulapainoa renkaisiin, toimii eikä varmaan ota mihinkään kiinni.
mites nuo kuulat oikeen pelaa, isketään vaan pussi venttiilistä sisään ja rengas on tasapainossa?

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 6:22 pm
Kirjoittaja Hoosuu
Tahtoo lisätietoo kuulapainoista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!