HJ61:sen lehtijouset???
Valvoja: Käyttäjä
HJ61:sen lehtijouset???
Ostin tuossa melkein uudet lehtijouset omaan hojoon, ja nyt olisi tarkoitus huoltaa pakat enne paikoilleen laittoa.
Kysymys kuuluukin. Mitä ainesta olette laittaneet lehtien väliin???
Öljy, terva, vaseliini vai joku yhdistelmä mönjä joka pysyisi hyvin lehtien välissä.
Kiitos avittaneille.
T:J
Kysymys kuuluukin. Mitä ainesta olette laittaneet lehtien väliin???
Öljy, terva, vaseliini vai joku yhdistelmä mönjä joka pysyisi hyvin lehtien välissä.
Kiitos avittaneille.
T:J
Se jolla on kuollessaa eniten leluja, VOITTAA!!
MoS2 vaseliini,se musta...Huoltohenkisesti voi laittaa ihan tunkkaamalla jousen paikallaan mahdollisimman kippuraan,isolla meisselillä raottaa lehtiä ja pensselillä vetelee rasvaa väliin.Imeytyy itsekseen hyvin sinne syvemmällekin joten ei ole tarkkaa hommaa.Tällä saa vanhoihinkin pakkoihin ihan uutta eloa,tosin monesti vain sitten huomaa kuinka loppu ne iskarit jo olikin
Jos haluaa herkkyyttä siihen jousitukseen niin ei kannata ehkä tervaa laittaa,kuitenkin aika sitkeää tavaraa ja varsinkin siinä liikkeen alussa...
E:Irtopakat kannattaa purkaa voitelua varten.

Jos haluaa herkkyyttä siihen jousitukseen niin ei kannata ehkä tervaa laittaa,kuitenkin aika sitkeää tavaraa ja varsinkin siinä liikkeen alussa...
E:Irtopakat kannattaa purkaa voitelua varten.
Mitenkähän on tuon vaseliinin pysymisen kanssa siellä välissä?
Vanhoihin pakkoihin laitoin ja ei mun mielestä ollut pitkä ikäinen voitelija sielä välissä.
Pakat on jo purettu ja tilasin eilen jopa uudet polyuretaani puslatkin pakkoihin.
Asiasta kolmanteen. Minkäs paksuiset nuo riippujen pultit muuten on.
Olisi tarkoitus tehdä uudet ja vähän pidemmät riiput, sekä samlla vaivalla rasvattavat riippujen pultit.
Vanhoihin pakkoihin laitoin ja ei mun mielestä ollut pitkä ikäinen voitelija sielä välissä.
Pakat on jo purettu ja tilasin eilen jopa uudet polyuretaani puslatkin pakkoihin.
Olisi tarkoitus tehdä uudet ja vähän pidemmät riiput, sekä samlla vaivalla rasvattavat riippujen pultit.
Se jolla on kuollessaa eniten leluja, VOITTAA!!
jos en aivan väärin muista niin m16...jonetzu kirjoitti:Mitenkähän on tuon vaseliinin pysymisen kanssa siellä välissä?
HJ61 -87
Noup. M18 on koko, eikä siis löydy esim robinhoodeista ym. Pulttikauppaan mars.Blis kirjoitti:jos en aivan väärin muista niin m16...jonetzu kirjoitti:Mitenkähän on tuon vaseliinin pysymisen kanssa siellä välissä?
Joku väitti kun vaseliinia laittaa pakan väliin niin joustaa yli rajojen ja lehdet napsahtaa poikki?jonetzu kirjoitti:Mitenkähän on tuon vaseliinin pysymisen kanssa siellä välissä?
riipun tappi
Moro. HJ60 riipun pultit on m18 ja toisesta päästä m14.
Vanhan tapin saa prässättyä irti.
Itse latoin vanhat tapit kun tein uudet riiput. ja vakio riipun pulttiväli on 85mm
Vanhan tapin saa prässättyä irti.
Itse latoin vanhat tapit kun tein uudet riiput. ja vakio riipun pulttiväli on 85mm
napamutteri-avaimia 54mm