Sivu 1/1
33-35 ero?
Lähetetty: Ma Heinä 18, 2005 5:23 pm
Kirjoittaja Vieras
rasittaako 35 " paljonkin enemmän kytkintä ynm. verrattuna 33" sis.bj-42
Lähetetty: Ke Heinä 20, 2005 9:35 pm
Kirjoittaja Cental73
ei se kytkintä rassa jos ei luistata, murrokset enemmänkin rasittuu. Niin ja tietenkin laatikko sinällään mikäli perien välityksille ei tee jotain ja samalla muukin voiman siirtoon liittyvä, eli pienillä kierroksilla ei kannata junnata. Joskus olen kuullut olleen ongelmia vaihdelaatikon voitelun kanssa. Toiska ei aina alhaisilla kierroksilla voitele laatikkoa riittävästi, siksikin perien välitys kannattaa samalla tsekata jos mielit 35" renkaita. Säästyy mahdollisesti laatikko rempalta. AKE perkule vaan on tiukka noiden 35" satsien perään. Pitää vissiin olla nykyään todella hyvät perusteet poikkeusluvalle.
Lähetetty: Pe Heinä 22, 2005 1:08 am
Kirjoittaja Vieras
vahvaa tulkintaa
mitä isompi gummi sitä hauskenpaa!!
Lähetetty: Pe Elo 05, 2005 1:31 pm
Kirjoittaja Bjhjchmod
Järkevällä käytöllä ainakin Bj kestää 38":kin ja kemppilukolla, laiskaksi vaan menee vakiona. Näin siis tekniikan puolesta
Lähetetty: Pe Elo 05, 2005 2:02 pm
Kirjoittaja SuurSyömäri
BJ aksuloihin 33-35/12,5 on sopiva rengaskoko. Siitä sivulle- tai ylöspäin alkaa rikkoa tavaraa. Ja 35 tuumaisilla on vielä jäljellä optio ajotaidolle.
Ja yleinen murrosten kilkkaussyy on 100% etulukko. Sen kun osaa silloin tällöin unohtaa pois päältä niin murroksetkin kestää.
Itse olen "2-vetoisella" (BJ42) antanut huolella monoa 33 ja 35" karkeakuvioisille ja ei ole ollut murheita rikkinäisistä osista.