Sivu 1/1
HJ:n kytkimestä
Lähetetty: Pe Marras 07, 2008 8:13 pm
Kirjoittaja Olkku
Vaikuttaa siltä että tojodasta olis kytkin loppumetreillä eli uuden hankinta olis edessä.
Auto on -86 HJ60 turbotettu, ahtoja 0,7 enkä ajatellut paljoa lisätä.
Sopiiko tuohon 61:sen kytkinpaketti?
Minkä merkkistä kytkinpakettia kannattaa harkita?
Vai onko suurta merkitystä pistääkö 60 vai 61 paketin? Siis kestävyyden kannalta.
Onko ehdotuksia mistä saisi edullisesti?
Lähetetty: Pe Marras 07, 2008 8:50 pm
Kirjoittaja Arwi
60 ja 61 eroo on ainakin asetelman tiukkuudessa jonka varmasti huomaa polkimessa ja kaiketi levyssäkin jotain?!?. En tiä kuinka 60in asetelmaa saa ainakin keväällä vaikutti ettei oo joka kioskissa. Aisin on alkuperä valmistaja ja en oo muita kokeillu kun kuulunu kentältä että halvat tarvikkeet alkaa ravisteleen vanhemmiten.
Oon eriäviäkin mielipiteitä nähny mutta ite sain tuolta kiitettävää palvelua.
Tamgears
Lähetetty: Su Marras 09, 2008 8:34 pm
Kirjoittaja kahvassa
Ainakin vuosimallista 7/87 ja siitä eteenpäin on painelaakerin halkasiassa eroo, mut soita tamgearssiin ja kysy sieltä muistaakseni rekisteri numerolla näki et kumpi laakeri kuuluu (itellä HJ-61 4/87)
Niin ja eikös HJ60:sen kytkin oo ilman tehostinta??
Saattaa 61:sen asetelma olla aika piukka
http://www.tamgears.com
Lähetetty: Su Marras 09, 2008 9:15 pm
Kirjoittaja Arwi
kahvassa kirjoitti:
Niin ja eikös HJ60:sen kytkin oo ilman tehostinta??
Saattaa 61:sen asetelma olla aika piukka
Juu ei oo tehostinta ensin mietin että laittasin mutta en viitti. Eipähän tuu turhaa luistatettua. Eikä tartte korkokengissä ajella vaikka muuten on hyvin tyttömäinen ajokki.

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 9:16 pm
Kirjoittaja Olkku
Kyllä mun mielestä on tehostettu kytkin... ainakin menee letkut alipaine säiliöstä.
Lähetetty: Su Marras 09, 2008 9:27 pm
Kirjoittaja Gravehill
Olkku kirjoitti:Kyllä mun mielestä on tehostettu kytkin... ainakin menee letkut alipaine säiliöstä.
Joo kyllä -86 mallisis 60:sis on jo tehostettu kytkin.
Lähetetty: Su Marras 09, 2008 10:01 pm
Kirjoittaja Arwi
Jollapaku kirjoitti:Olkku kirjoitti:Kyllä mun mielestä on tehostettu kytkin... ainakin menee letkut alipaine säiliöstä.
Joo kyllä -86 mallisis 60:sis on jo tehostettu kytkin.
Jos kerran on tehostin niin ei tarvi miettiä vaan 61 mallin asetelma.
Lähetetty: Su Marras 09, 2008 10:04 pm
Kirjoittaja Olkku
Mut ihmettelen silti miks kytkin on mielestäni kohtalaisen raskas...
Mites vauhtipyörän sorvaaminen auttaako?
Lähetetty: Ma Marras 10, 2008 7:36 am
Kirjoittaja maaristeilijä
paineasetelman kohdalta voi ulkokehältä ottaa millin korkeudesta pois niin toimii vielä hyvin,tulee vähän tiukempi ja pitää sittenkin kun levy on kulunut.mitäs kermapers...nilkkoja oikein löytyykään,ei ole kytkintehostinta ja vauhtipyörästä otettu milli pois eikä kyllä raskaaksi voi moittia mutta kai se voi tuntua raskaalta jos on ajellu automaattiautolla ennen

Lähetetty: Ma Marras 10, 2008 8:25 am
Kirjoittaja osilpi
Minulla HJ60 12h-t 61:n kytkimellä ilman tehostinta. On aivan käytettävissä, mutta tarkoitus silti asentaa tehostin, kunhan ehtii. Metsässä rupeaa jalka puutumaan aika helposti.
Ei ole raskas polkea, mutta on kohtuu raskas pitää pohjassa silloin, kuin joutuu hiipimään vähän kerralla kivikossa tms.
Lähetetty: Ma Marras 10, 2008 8:14 pm
Kirjoittaja Olkku
Siis en mä sitä tarkottanu että olis liian raskas eikä haittaa vaikka olis raskaampi.
Ihmettelin vain raskautta tehostuksesta huolimatta.
Nyt olis suunnitelma tilata Tamgears:ilta kytkinpaketti 61:sen asetelmalla.
Ja sitte vielä milli pois vauhtipyörän ulkokehältä ni tulee hyvä???
Mitäs HJ:n vauhtipyörä on halkaisjaltaan?
Tietäisi mihin menee sorvauttamaan...
Lähetetty: Ti Marras 11, 2008 10:28 am
Kirjoittaja maaristeilijä
älä ota sitten kahta milliä,tulee muuten kaks laatikon irrotusta päivässä,ei mulla niin käynyt mutta kaverilla.
