Apua ongelmaan!
Valvoja: Käyttäjä
-
Apua ongelmaan!
Tervehdys kaikille! Itelläni on 87-vuoden hj. Ilmennyt mystinen ongelma. Aina välillä tyhjentää kuskin puoleisen akun, tai sitten ei lataa sitä kunnolla. Latausmittari toisinaan aivan pohjassa ja menee väliin hhetken ennenkuin alkaa lataamaan. Sitten kun lataus alkaa, lataa 28. Oma järki loppu, jos sitä nyt onkaan. Eilen lakkas pyyhkijät toimimasta. Ratin alla oleva rele naksahtelee. Vika siinä? Mistäköhän sais sellasen? Mistä kannattaisi kysyä lehtijousija ja tankkia, pientä vuotoo. Kiitos jo etukäteen! Syysterveisin sahurisami
-
-
akusta
Kuskin puoleinen akku mikä tyhjenee, on vapaa kaikista laitteista....täytyy tarkastaa toi välikaapeli
Jos akut on saman merkkiset,ja ikäiset,ja ehjät,ja niissä on vettä kaikissa kennoissa,niin silloin tällöin 12v kimppalataus olisi paikallaan,ja saattaa poistaa ongelman ainakin hetkeksi.
Eli kaikki akun kengät irti,Ja kytkee ne käykkis kaapeleilla RINNAN,ja laittaa 12v hitaaseen lataukseen.Esim.vuorokaudeksi. Näin ne latautuvat samaan jännitteeseen,eikä toinen jää jälkeen.
Tällaista olen itse harrastanut,varsinkin jos on tullut annettua 12v apuvirtaa usein.
Eli kaikki akun kengät irti,Ja kytkee ne käykkis kaapeleilla RINNAN,ja laittaa 12v hitaaseen lataukseen.Esim.vuorokaudeksi. Näin ne latautuvat samaan jännitteeseen,eikä toinen jää jälkeen.
Tällaista olen itse harrastanut,varsinkin jos on tullut annettua 12v apuvirtaa usein.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...