Sivu 1/1

B-moottorin suuttimista

Lähetetty: La Loka 18, 2008 9:23 pm
Kirjoittaja mikkohen
Huomasin tuossa, että yhdestä suuttimen juuresta taitaa vuotaa kallisarvoista löpöä pihalle, tai siis epäilen juurta. Siis yhdestä suuttimesta vain... Sen verran yritin jo tuossa manuaaleja lueskella, että suuttimessa ois vain ilmeisesti yksi tiiviste (injektion nozle seat gasket)? Millainen tuo oisi nyt vaihtaa!?

Putket pois, jonka jälkeen vuotava suutin pyöritellä pois, vaihtaa tuo "tiiviste", jonka jälkeen kasaus!? Mimmoinen operaatio on sitten tuo polttoainejärjestelman ilmaus! Onko tuolla syöttöpumpun pumpulla (priming pump) jotain virkaa sitten tässä yhteydessä!!?

Re: B-moottorin suuttimista

Lähetetty: La Loka 18, 2008 10:33 pm
Kirjoittaja Tuppu
mikkohen kirjoitti:Mimmoinen operaatio on sitten tuo polttoainejärjestelman ilmaus!
ei paha rasti ollenkaan!

Lähetetty: Su Loka 19, 2008 11:36 am
Kirjoittaja mikkoimp
tuommoisen jälkeen kyllä lähtee sahaamaal käyntiin kun vähän raottaa suutiinputkia suuttimen päästä kun pumppu ei ole kuiva. vähn se käy päin helvettiä vähän aikaa mutta kyllä se pian siitä paranee...

Lähetetty: Ma Loka 20, 2008 6:58 am
Kirjoittaja mikkohen
No laajennetaan hieman aihetta, eli ois varmaan tarvis käyttää koko syöttöpumppua irti! Haulla löytyikin jo, että pultit auki ja joku akselisiellä on booreilla jakopäähän. Jos tuohon leikkiin ryhtyy, niin täytyykö säädellä jotain, että lähtee pelittämään uudelleen. Vai onko se niin, että pumppu vain tökötään takaisin ja homma pelaa. Ilmaamiset ja sitten ei muutako kone tulille!