Kuva Kuva Kuva

B-moottorin suuttimista

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

mikkohen
Viestit: 157
Liittynyt: Su Touko 21, 2006 7:54 pm
Paikkakunta: Suomussalmi

B-moottorin suuttimista

Viesti Kirjoittaja mikkohen »

Huomasin tuossa, että yhdestä suuttimen juuresta taitaa vuotaa kallisarvoista löpöä pihalle, tai siis epäilen juurta. Siis yhdestä suuttimesta vain... Sen verran yritin jo tuossa manuaaleja lueskella, että suuttimessa ois vain ilmeisesti yksi tiiviste (injektion nozle seat gasket)? Millainen tuo oisi nyt vaihtaa!?

Putket pois, jonka jälkeen vuotava suutin pyöritellä pois, vaihtaa tuo "tiiviste", jonka jälkeen kasaus!? Mimmoinen operaatio on sitten tuo polttoainejärjestelman ilmaus! Onko tuolla syöttöpumpun pumpulla (priming pump) jotain virkaa sitten tässä yhteydessä!!?
BJ-40 vm.79 (Myyty)
Pick UP HJ (Myyty)
J120 -05
Avatar
Tuppu
Viestit: 1151
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Re: B-moottorin suuttimista

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

mikkohen kirjoitti:Mimmoinen operaatio on sitten tuo polttoainejärjestelman ilmaus!
ei paha rasti ollenkaan!
-Tuppu-
KDJ-120
SLCK #293
050-5960579
mikkoimp
Viestit: 17
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 11:28 pm

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

tuommoisen jälkeen kyllä lähtee sahaamaal käyntiin kun vähän raottaa suutiinputkia suuttimen päästä kun pumppu ei ole kuiva. vähn se käy päin helvettiä vähän aikaa mutta kyllä se pian siitä paranee...
mikkohen
Viestit: 157
Liittynyt: Su Touko 21, 2006 7:54 pm
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja mikkohen »

No laajennetaan hieman aihetta, eli ois varmaan tarvis käyttää koko syöttöpumppua irti! Haulla löytyikin jo, että pultit auki ja joku akselisiellä on booreilla jakopäähän. Jos tuohon leikkiin ryhtyy, niin täytyykö säädellä jotain, että lähtee pelittämään uudelleen. Vai onko se niin, että pumppu vain tökötään takaisin ja homma pelaa. Ilmaamiset ja sitten ei muutako kone tulille!
BJ-40 vm.79 (Myyty)
Pick UP HJ (Myyty)
J120 -05
Vastaa Viestiin