Kannen kiristyksestä oli kysymys kun haynesin kirja väittää mikäli oikein ymmärsin niin ensin vedetään kaikki pultit 69nm, sen jälkeen käännetään kaikkia pultteja 90 astetta ja vielä kerran 90 astetta. pitääkö paikkansa? Toinen kyssäri olis että miten laitetaan jako kohdalleen?
hodari kirjoitti:Kannen kiristyksestä oli kysymys kun haynesin kirja väittää mikäli oikein ymmärsin niin ensin vedetään kaikki pultit 69nm, sen jälkeen käännetään kaikkia pultteja 90 astetta ja vielä kerran 90 astetta. pitääkö paikkansa? Toinen kyssäri olis että miten laitetaan jako kohdalleen?
No jos siella noin lukee niin eikohan se sitten pida paikkaansa. Itse luulin etta nama "kaanna 90astetta" oli vain englanti- ja ranskalaisten ominaisuuksia.
minkäs hintanen oli kannentiiviste.
kyllä noita stelukuja on japanilaisissa, myöskin saksalaisissa.
niin ja vaihda se kiristimen jousikin, mulla oli katkennut ja pyöri kivasti jakohihnan ja kiritimen välissä! ei kaukana ollu et hihna olis menny poikki!
yläpään tiivistesatsi 250e!! Toi jakohommeli on vielä vähän epäselvä kun en saa kampiakselin ja nokkahihnan pyörittävän pyörän merkkejä kohdilleen, Silloin kun purin niin katoin että nokanpyörässä ja alemmassa pyörässä meni merkit kyllä kohdalleen. Onko tuossa nyt sitten mitään vaaraa laittaa jakoo väärin?
Mulle tehtiin kansiremppa.oikaisu,venttiilit hiottiin,uudet suuttimet.noin 900 euroa.multa löytyy uusia toyotan kansipahveja hdj koneseen,jos joku tarttee.