Kuva Kuva

Bj45:n täyskevennettyyn akseliin kytkettävä lukko?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Jul
Viestit: 602
Liittynyt: Su Heinä 17, 2005 6:58 pm
Paikkakunta: Lieksa

Bj45:n täyskevennettyyn akseliin kytkettävä lukko?

Viesti Kirjoittaja Jul »

Kerrataanpa vielä, mitä muuta kuin murikan joutuu tuonne 45:n täyskevennettyyn akseliin vaihtamaan jos laittaa originaalin kytkettävän lukon? No Bj:n välitykset tietysti, mutta myös lukkoholkin puoleisen vetarinko? Muuta huomioitavaa?
Fullfloaterin laakeri- ja tiivistesarja odottaisi jo valmiina, ei kehtaisi laakeroida tuota LSD-perää sinne, jos saisi suht helposti 100% lukon lähes samalla vaivalla.
Sörtsillä en äkkiä osannut löytää vastausta.
BJ75 1987
# 274
Avatar
hakoteilla
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am

Viesti Kirjoittaja hakoteilla »

Oikein arvasit, vetarin joutuu vaihtamaan. Lisäksi banjoon kolo lukon kytkentävivuston kohdalle, että saa lukollisen murikan paikalleen ja kaksi pidempää pinnapulttia murikan kiinnitykseen. Pinionin laippa 45:sta, eri jako kuin 61:ssä.
Avatar
Jul
Viestit: 602
Liittynyt: Su Heinä 17, 2005 6:58 pm
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Jul »

Mistäs tuo vetari? 75-sarjalaisessa voisi vissiin olla lähimpänä kun 6o-sarjasessa taitaa olla liikaa pituutta.
BJ75 1987
# 274
bj45lava
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Marras 26, 2004 8:50 pm
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja bj45lava »

Eiköhän se vetarin pituus ollut sama siellä oikealla puolella 45-75-61 malleissa vai muistanko väärin
MIKKO UKKOLA
040-5854915

-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
Avatar
hakoteilla
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am

Viesti Kirjoittaja hakoteilla »

Joo se lyhyt puoli on saman mittainen. Erot pitkällä puolella.

Taka-akselissa lukkoholkki on lyhytessä vetarissa, etuakselissa pitkässä.
Avatar
Tuppu
Viestit: 1162
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

hakoteilla kirjoitti:Joo se lyhyt puoli on saman mittainen. Erot pitkällä puolella.

Taka-akselissa lukkoholkki on lyhytessä vetarissa, etuakselissa pitkässä.
ja eteen kun tuota orggis lukkoa asemoi niin tarvii 75:sen vetarin? Tyhymä ku ei heti jymmärä
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Avatar
hakoteilla
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am

Viesti Kirjoittaja hakoteilla »

Tuppu kirjoitti:
hakoteilla kirjoitti:Joo se lyhyt puoli on saman mittainen. Erot pitkällä puolella.

Taka-akselissa lukkoholkki on lyhytessä vetarissa, etuakselissa pitkässä.
ja eteen kun tuota orggis lukkoa asemoi niin tarvii 75:sen vetarin? Tyhymä ku ei heti jymmärä
Jotenkin niin. Edessä pitkät poorit ja lukkoholkki siis pidemmässä vetarissa ja 61:n vetari on tosiaan pidempi kuin 40-sarjalaisissa. 75:ssa PITÄISI olla vetarit saman mittaiset kuin 40/42:ssa.
Vastaa Viestiin