Tuli sitten otettua kone irti ilman vaihteistoa ja siinä meni kyllä kaikki putkeen. Kytkinkopan yläpultit aukes parissa minuutissa, kun kasas nivelen + jatkovarsia niin paljon peräkkäin, että mahtu kääntämään räikkää jakiksen peräpään kohdilta. Vaihekeppien rei'istä en saanut mitään pakissa ollutta työkalua sopimaan...
Ongelmat alko tietysti sitten kun piti saada vaihtokone laatikkoon kiinni.... Kytkin tuli keskitettyä kunnolla, mutta trukilla ei saanut konetta millään kohilleen, kun liikkeet oli aina senttejä ja parin tunnin äheltämisen jälkeen oli kytkimen boorit sen verran levinneet, ettei huvittanut enää jatkaa. Huomenna otan vaihteiston vielä alakautta irti ja yritän naittaa vaihteiston koneeseen tasamaalla. Tolleen saattais mennä helpommin...tai katotaan nyt mitä siitäkin tulee
HJ moottorin irroitukseen neuvoja
Valvoja: Käyttäjä
No niin nyt ois sitten kone paikoillaan. Lootat lähti alakautta helposti irti ja laatikon sai vartissa koneeseen kiinni, kun näki tasamaalla paremmin kohdistaa ne toisiinsa. Kone-laatikkoyhdistelmäkin menee näköjään puolessa tunnissa korvakkeisiinsa. Joku päivä vielä letkut ja piuhat kiinni, niin pääsee ottamaan savuja ulos.
Kiitoksia kaikille asennusvinkeistä!!!!!!!!!!
Kiitoksia kaikille asennusvinkeistä!!!!!!!!!!
#428