HDJ80 perään remonttia
Valvoja: Käyttäjä
HDJ80 perään remonttia
Otin eilen auki hodarista etuperän kun tarvis laittaa uudet laakerit hiukan kun huutaa. Kysymys onkin kun en ole aiemmin perää kasannut että miten saadaan pinjoni kiristettyä oikeaan tiukkuuteen? Ja mikä on oikea tiukkuus? Vissiin täytyy ostaa sinne laakereiden väliin uusi krymppiholkki? Miten hammaskosketus säädetään? Vai kannattaako viedä suoraan pajalle ja antaa ammattimiesten hoiviin koko perä, kukkaro siinä kyllä kevenee enmmän.
Re: HDJ80 perään remonttia
Yleensa kannustan tekemaan itse mahdollisimman paljon itse. Ainakin yrittamaan, mutta nuo peramurikoiden saadot on yleensa semmoisia etta ensimmaiset 5 kertaa menee harjoitellessa, joten kayttamalla ammattilaista todennakoisesti saa ensikertalainen saastettya hyvan summan kun sita ei tarvitse kasata sita viitta kertaahodari kirjoitti: Miten hammaskosketus säädetään? Vai kannattaako viedä suoraan pajalle ja antaa ammattimiesten hoiviin koko perä, kukkaro siinä kyllä kevenee enmmän.

SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Re: HDJ80 perään remonttia
vielä parempi on kun vie ammattilaiselle laitettavaksi ja varastaa samalla oppia niin ensi kerralla osaa jo itse tehdä.PETEBJ75 kirjoitti:Yleensa kannustan tekemaan itse mahdollisimman paljon itse. Ainakin yrittamaan, mutta nuo peramurikoiden saadot on yleensa semmoisia etta ensimmaiset 5 kertaa menee harjoitellessa, joten kayttamalla ammattilaista todennakoisesti saa ensikertalainen saastettya hyvan summan kun sita ei tarvitse kasata sita viitta kertaahodari kirjoitti: Miten hammaskosketus säädetään? Vai kannattaako viedä suoraan pajalle ja antaa ammattimiesten hoiviin koko perä, kukkaro siinä kyllä kevenee enmmän.
HJ61 -87