Kuva Kuva

2LT kannen kiristys

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Micco
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 8:10 pm
Paikkakunta: Turku

2LT kannen kiristys

Viesti Kirjoittaja Micco »

Miten pitkän ajon/käytön jälkeen porukka on jälkikiristänyt kannen, vai onko lainkaan jälkikiristelty? Ja mitkä mahtaisi olla sopivat venttiili välyydet kylmänä säädettäessä? Lämpimät arvot on imu-25 pako-36.
Hilari
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 10:38 am
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 2LT kannen kiristys

Viesti Kirjoittaja Hilari »

ei tartte jälkikiristää. Tuohan on ns. venyvillä pulteilla ja ensin vedetään momenttiin ja sitten asteet päälle...

Venttiilivälyksiä pitää kaivella opuksista kunhan ehtii...
Vastaa Viestiin