Tuli haalittua tuolta maailmojen ääristä vm.98 cruiseri. Ensimmäinen omistamani laatuaan ja kaikin puolin verraton peli. Siinä on kuitenkin muutama vika:
-löpötankki on monesti turhan tyhjä
-takajarruvalot ei pala oikealla puolella
-käsijarru ei tunnu toimivan vasemmalla puolella
Ensimmäisen seikan kanssa olen henkilökohtaisella tasolla sujut ja viimeiseen en ole ehtinyt perehtymään lainkaan. Tuon keskimmäisen kanssa sain eilen jo pientä esituntumaa ilman toivottua lopputulosta. Ajattelinkin kysyä täällä viisaammilta, ennen kuin raavin päänahan rikki tai puran auton palasiin.
Tarkistin polttimot ja ne näytti ainakin silmämääräisesti ehjiltä. Onkohan eri puolen valot jaettu eri sulakkeille? -ja jos on, niin missäköhän sellainen rasia sijaitsisi? Ratin vasemmalla puolella alhaalla mielestäni mikään sulake ei viitannut valoihin. Lisäjarruvalo toimii aivan hienosti, vaikka johdot ainakin tulee samalta puolelta kylkeä.
Homma varmaan selviäisi helposti käsikirjasta, mutta sellaista ei nyt tähän hätään ole. Parhaat vinkit senkin hankintaan otetaan niin ikään mieluusti vastaan.
Oikean puolen jarruvalot pimeänä 90:stä
Valvoja: Käyttäjä
Re: Oikean puolen jarruvalot pimeänä 90:stä
Vinkkejä:Pennola kirjoitti:Tuli haalittua tuolta maailmojen ääristä vm.98 cruiseri. Ensimmäinen omistamani laatuaan ja kaikin puolin verraton peli. Siinä on kuitenkin muutama vika:
-löpötankki on monesti turhan tyhjä
-takajarruvalot ei pala oikealla puolella
-käsijarru ei tunnu toimivan vasemmalla puolella
Ensimmäisen seikan kanssa olen henkilökohtaisella tasolla sujut ja viimeiseen en ole ehtinyt perehtymään lainkaan. Tuon keskimmäisen kanssa sain eilen jo pientä esituntumaa ilman toivottua lopputulosta. Ajattelinkin kysyä täällä viisaammilta, ennen kuin raavin päänahan rikki tai puran auton palasiin.
Tarkistin polttimot ja ne näytti ainakin silmämääräisesti ehjiltä. Onkohan eri puolen valot jaettu eri sulakkeille? -ja jos on, niin missäköhän sellainen rasia sijaitsisi? Ratin vasemmalla puolella alhaalla mielestäni mikään sulake ei viitannut valoihin. Lisäjarruvalo toimii aivan hienosti, vaikka johdot ainakin tulee samalta puolelta kylkeä.
Homma varmaan selviäisi helposti käsikirjasta, mutta sellaista ei nyt tähän hätään ole. Parhaat vinkit senkin hankintaan otetaan niin ikään mieluusti vastaan.
-älä ajele niin paljon

-sieltä on varmaan lampunkannat ruostunu/maadotusjohto irronnu lampun takaa, kurkkaa puskurin alle. Kannattanee ostaa uus koko lyhty, maksaa jotain satasen.
-säätöohjeet käsijarruun: http://www.lcool.org/technical/90_series/handbrake.html
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Kiitos vinkeistä, pitää jossain vaiheessa vänkäytyä puskurin alle. Toisaalta ainakin lampun sisällä kannat näytti kyllä aivan täysin puhtailta ja ruostetta ei yleisesti ottaen ole missään.
Nyt en ole aivan varma, mutta mielestäni tosiaan toinen puoli kokonaisuudessaan (puskuri ja ylempi valorykelmä) on pimeä, joka kaupunkilaisjärjellä sanoisi, että vika on jossain muualla kuin siellä takana. Valoja ei sitä paitsi jaksa kovin montaa kertaa tarkistaa, kun sisältä jarrun päästäessä valot sammuvat takana hyvin nopeasti. Omalla kohdallani tarvittavan nopeaan sykähdykseen pystyy korkeintaan kaksi kertaa päivässä. hehee. Yhdellä aikaisemmalla threadilla oli linkki omistajan käsikirjaan ja laatu tuntuu olevan kohdillaan. Pitää vielä yrittää selvitellä noita japanialaisen pajasamurain johdotuksia sieltä.
Parhaimmillaan 80-90kmh maantiellä jurrutellen olen saanut menemään kulutuksen alle kympin, muuten tosiaan menee se 10-12.
Nyt en ole aivan varma, mutta mielestäni tosiaan toinen puoli kokonaisuudessaan (puskuri ja ylempi valorykelmä) on pimeä, joka kaupunkilaisjärjellä sanoisi, että vika on jossain muualla kuin siellä takana. Valoja ei sitä paitsi jaksa kovin montaa kertaa tarkistaa, kun sisältä jarrun päästäessä valot sammuvat takana hyvin nopeasti. Omalla kohdallani tarvittavan nopeaan sykähdykseen pystyy korkeintaan kaksi kertaa päivässä. hehee. Yhdellä aikaisemmalla threadilla oli linkki omistajan käsikirjaan ja laatu tuntuu olevan kohdillaan. Pitää vielä yrittää selvitellä noita japanialaisen pajasamurain johdotuksia sieltä.
Parhaimmillaan 80-90kmh maantiellä jurrutellen olen saanut menemään kulutuksen alle kympin, muuten tosiaan menee se 10-12.