Kuva Kuva

HJ61:sen downpipe monellako kiinni

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

jkk
Viestit: 141
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 10:02 pm
Paikkakunta: hollola

HJ61:sen downpipe monellako kiinni

Viesti Kirjoittaja jkk »

Kysellään tässä! otin lämpösuojia irti ja sain laskettua et ois neljällä kiinni..ehkä! onko näin? ja 89vm suprassa...neljälläkö myös??
slck#205
Avatar
peLoGo?
Viestit: 162
Liittynyt: Su Marras 26, 2006 5:15 pm
Paikkakunta: Vaasa

Re: HJ61:sen downpipe monellako kiinni

Viesti Kirjoittaja peLoGo? »

jkk kirjoitti:Kysellään tässä! otin lämpösuojia irti ja sain laskettua et ois neljällä kiinni..ehkä! onko näin? ja 89vm suprassa...neljälläkö myös??
Muistaakseni oli Suprassakin neljällä, voin vielä tarkistaa omasta -91:sestä seuraavankerran kun käyn tallilla jos tärkeä tieto..
J120 -05 A/T
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
Jappi
Viestit: 191
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:40 pm
Paikkakunta: Puolanka

Viesti Kirjoittaja Jappi »

Neljällä on ainakin CT-20...
jkk
Viestit: 141
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 10:02 pm
Paikkakunta: hollola

Re: HJ61:sen downpipe monellako kiinni

Viesti Kirjoittaja jkk »

peLoGo? kirjoitti:
jkk kirjoitti:Kysellään tässä! otin lämpösuojia irti ja sain laskettua et ois neljällä kiinni..ehkä! onko näin? ja 89vm suprassa...neljälläkö myös??
Muistaakseni oli Suprassakin neljällä, voin vielä tarkistaa omasta -91:sestä seuraavankerran kun käyn tallilla jos tärkeä tieto..
olis joo! jenkkilästä olis tulossa romuja niin tietäs mitä vielä tarttis tohon supran sovellukseen..
slck#205
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1603
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

Ei paljoo auta tieto että neljällä. Neljällä olevia on paljon muitakin (esim. CT12b), pulttijako on vaan eri ja epäsymmetrinen kaupanpäälle.

Tässä tuo CT12b:n laippa:
Kuva

Ja tässä CT26 turbo:
Kuva
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
jkk
Viestit: 141
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 10:02 pm
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja jkk »

Jeps!toi matin kuva antoi varmuutta sormikoitolle ja sama symmetrisyys taitaa löytyy omasta 61:tä! ct26 on kuulemma myös viisi pulttisena ja sitä en nyt ole hankkimassa pulttijaon takia.
slck#205
timop
Viestit: 518
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 9:18 am
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja timop »

CT 26:ssa jaettu pakopesä on viisipulttisella laipalla, tavallinen neljällä. 61 aina alkujaan tavallisella pesällä eli nelipulttinen. Supra saattaa ollakkin jetulla pesällä, ainakin uudemmat.
TP
Avatar
peLoGo?
Viestit: 162
Liittynyt: Su Marras 26, 2006 5:15 pm
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja peLoGo? »

timop kirjoitti:CT 26:ssa jaettu pakopesä on viisipulttisella laipalla, tavallinen neljällä. 61 aina alkujaan tavallisella pesällä eli nelipulttinen. Supra saattaa ollakkin jetulla pesällä, ainakin uudemmat.
MKIII Supra ainut jossa CT26:nen, uudemmat TwinTurboja, eri ahtimilla, Supra jossa CT26nen ymmärtääkseni aina tavallisella pakopesällä!
J120 -05 A/T
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
timop
Viestit: 518
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 9:18 am
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja timop »

Jaa Suprassa vaihtu eri ahtimet. Onkohan jaettua sitten muissa kun Celicoissa? Semmoinen tuossa on joutavana ja läpällinen versio kiinnostaisi kokeilla siitä 1HD-T:hen, ei vaan ole mitään hajua onko se kooltaan sinnepäinkään sitte molemmat röörit auki. Taitaa olla pieni?
TP
Avatar
peLoGo?
Viestit: 162
Liittynyt: Su Marras 26, 2006 5:15 pm
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja peLoGo? »

On tuo Celican ahdin kyllä vakiona aika pieni, modattuna vois mennä jos pesän käyttää sorvissa?

Piti käydä eilen tarkistamassa Supran CT26nen tosiaan neljällä kiinni.
J120 -05 A/T
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
Vastaa Viestiin