LJ70 jarrut kadoksissa.
Lähetetty: Ti Touko 13, 2008 9:08 am
Läpi käyty, jarrupalat hihnat putkisto, ei vuotoja nesteet pysyy siis
jarrujärjestelmässä sisällä. Ilmattu pääsylinteri, paineensäätö kikkula ja itse jarrut.
Ongelma: Virrattomalla autolla saa jarrun pumppaamalla kovaksi, virrat
kun laittaa päälle poljin menee painamalla pohjaan eli päästää jostain läpi.
Kysymys: mikä todennäiköisesti on näistä sika kalliista osista rikki.
a) jarrutehostimen kalvo; korjaus sarja 134€
b) jarrutehostimen venttiili. 300€
c) vai tyhjiöpumpun venttiili. tyhjiöpumpun hinta. 500€
Miten ton vois testata?
Kaiken järjen mukaan tyhjiö pumpulta tulevassa
putkessa joka menee tehostajalle pitäisi olla virrat päällä imu.
Entäs toi tehostajan kalvo?
Tarkennusta: auto 87 Läjä 2.4TD
jarrujärjestelmässä sisällä. Ilmattu pääsylinteri, paineensäätö kikkula ja itse jarrut.
Ongelma: Virrattomalla autolla saa jarrun pumppaamalla kovaksi, virrat
kun laittaa päälle poljin menee painamalla pohjaan eli päästää jostain läpi.
Kysymys: mikä todennäiköisesti on näistä sika kalliista osista rikki.
a) jarrutehostimen kalvo; korjaus sarja 134€
b) jarrutehostimen venttiili. 300€
c) vai tyhjiöpumpun venttiili. tyhjiöpumpun hinta. 500€
Miten ton vois testata?
Kaiken järjen mukaan tyhjiö pumpulta tulevassa
putkessa joka menee tehostajalle pitäisi olla virrat päällä imu.
Entäs toi tehostajan kalvo?
Tarkennusta: auto 87 Läjä 2.4TD