Sivu 1/1

hj 60 remmiahtaminen

Lähetetty: Su Touko 11, 2008 6:47 pm
Kirjoittaja matti_83
Löytyykö keneltäkään tietoa miten hj pelaa remmiahtimen kanssa? Ideana olisi askarrella toyotan sc14 remmi pellin alle. Lähinnä mietityttää tuo hihna viritys, kestääkö laakerit vesipumpulla/laturilla vai onko otettava voima kampiakselin päästä?

Lähetetty: Su Touko 11, 2008 6:48 pm
Kirjoittaja Blis
kampiakselin päässähän on tyhjä ura remmille, alunperin lienee ilmastoinnille tarkoitettu eli siittä siis voimoo ?

Lähetetty: Ma Touko 12, 2008 9:14 pm
Kirjoittaja apiaani
Onko joku suomenmaalla väsäilly remmiahtimen cruiseriin? ja kilpien väliin?

Lähetetty: Ti Touko 13, 2008 10:25 am
Kirjoittaja matti_83
Ei tuossa ole mitään eroa pakokaasu ahtimeen leimaamisen kanssa, teholappu ja päästöpaperi mukaan konttorille :wink:. Itselläni vaihtui suunnitelmät pakokaasuahtimeen, isot pojat epäili et dieselin puristukset yhdistettynä remmiahtimeen ei ole kestävä pidemmän päälle. Nyt tulee ct26 oman pakosarjan päälle välijäähyllä

Lähetetty: Ti Touko 13, 2008 3:16 pm
Kirjoittaja Blis
matti_83 kirjoitti:Ei tuossa ole mitään eroa pakokaasu ahtimeen leimaamisen kanssa, teholappu ja päästöpaperi mukaan konttorille :wink:. Itselläni vaihtui suunnitelmät pakokaasuahtimeen, isot pojat epäili et dieselin puristukset yhdistettynä remmiahtimeen ei ole kestävä pidemmän päälle. Nyt tulee ct26 oman pakosarjan päälle välijäähyllä
eikait se kestävyys kummene vaihtamalla remmi pakokaasumalliin, jos paineet pysyvät samana siis?

Lähetetty: Ti Touko 13, 2008 4:18 pm
Kirjoittaja pemaripoju
luulis että on parempi kun ei ole mitään pakokaasu jarrua! itse ajattelin kyllä kokeilla jahka saa joskus hommattua jonku eatonin ahtimen. köyhä kun on niin ei voi kaikkee kokeilla heti!