Kuva Kuva

vesipumpun vaihto lj 70

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

FIN LJ 87
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 8:33 pm

vesipumpun vaihto lj 70

Viesti Kirjoittaja FIN LJ 87 »

mitä joutuu purkaan pumpun vaihtoa varten? entä pulttien kiristys järjestys/momentti?
Avatar
jpesala
Viestit: 384
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:11 am
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja jpesala »

ensin maski irti, konepellin lukko, pysty tukirauta,töötön johdot, poikittainen pelti syylärin edestä, ilmanputsarin imuputki,akkujen välijohto, syyläri , ropeli,peltikehä. Nyt näkyy jakopään suojusmuovi,se pois, vesipumppu on 5 pultilla kiinni ja se ylimmäinen katkeaa sinne lohkoon, uusi pumppu pysyy paikoillaan 4 pultilla. katkennutta ei kannata alkaa porailemaan tms. kiinnität irroittamasi osat takas ja lähdet huristelemaan.
t.jp
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
Avatar
jpesala
Viestit: 384
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:11 am
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja jpesala »

unohtu ,että tartteehan se kampiakselin hihnapyörä myös irrottaa. samalla tehostimen hihna.

joo. joku sanoo heti , että syylärin irrotus on turhaa. voi olla , mutta näkeehän ainakin mitä on tekemässä kun sen irrottaa.
t.jp
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
FIN LJ 87
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 8:33 pm

vesipumpun vaihto lj 70

Viesti Kirjoittaja FIN LJ 87 »

kiitoksia! tarttee alakaa purkaan....
FIN LJ 87
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 8:33 pm

vesipumpun vaihto lj 70

Viesti Kirjoittaja FIN LJ 87 »

onko kampiakselin siivapyörässä oikeakätinen kierre?
Avatar
jpesala
Viestit: 384
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:11 am
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja jpesala »

ihan normaali pultti. voi olla tiukassa,12kg momentti.
t.jp
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
Repro
Viestit: 186
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 1:39 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Repro »

Itse joutunut joka kerta ampumaan pulttimopolla sen kampiakselin pultin auki, sen takia joutuu purkaa myös sen syylärin irti, *WINK WINK* tosi kätsä putsata myös se syyläri samalla kun sen on irti ottanut.
mikaylikoski
Viestit: 96
Liittynyt: La Marras 26, 2005 8:13 pm
Paikkakunta: siikainen

Viesti Kirjoittaja mikaylikoski »

kannattaa vaihtaa samalla se jakopään hihna et ei tarvi sen takia sit heti aukasta uudestaan ja melkein se kampiakselin tiiviste jos tihkuttaa ööliä ja tuulettajan ym hihnat tarkistaa samalla.
harrastuksiin kuuluu toyo lj70 turbo
Vastaa Viestiin