vesipumpun vaihto lj 70
Valvoja: Käyttäjä
vesipumpun vaihto lj 70
mitä joutuu purkaan pumpun vaihtoa varten? entä pulttien kiristys järjestys/momentti?
ensin maski irti, konepellin lukko, pysty tukirauta,töötön johdot, poikittainen pelti syylärin edestä, ilmanputsarin imuputki,akkujen välijohto, syyläri , ropeli,peltikehä. Nyt näkyy jakopään suojusmuovi,se pois, vesipumppu on 5 pultilla kiinni ja se ylimmäinen katkeaa sinne lohkoon, uusi pumppu pysyy paikoillaan 4 pultilla. katkennutta ei kannata alkaa porailemaan tms. kiinnität irroittamasi osat takas ja lähdet huristelemaan.
t.jp
t.jp
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
unohtu ,että tartteehan se kampiakselin hihnapyörä myös irrottaa. samalla tehostimen hihna.
joo. joku sanoo heti , että syylärin irrotus on turhaa. voi olla , mutta näkeehän ainakin mitä on tekemässä kun sen irrottaa.
t.jp
joo. joku sanoo heti , että syylärin irrotus on turhaa. voi olla , mutta näkeehän ainakin mitä on tekemässä kun sen irrottaa.
t.jp
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
vesipumpun vaihto lj 70
kiitoksia! tarttee alakaa purkaan....
vesipumpun vaihto lj 70
onko kampiakselin siivapyörässä oikeakätinen kierre?
-
- Viestit: 96
- Liittynyt: La Marras 26, 2005 8:13 pm
- Paikkakunta: siikainen